090513

Halloj!
Här är det krassligt! Har sån jäkla hosta, så jag har svårt att sova om natten :( Men hittade lite hostmedecin här...så det ska nog snart gå över :P
Idag har det vart en rätt fin dag, solen har lyst, fast det har blåst en del....
Passade på att borsta Kaxe medans Wilma lekte i sandlådan. Trode inte det fanns så mycket mer att borsta av på honom för jag har badat, fönat och borstat honom i massor.....men jodå! Det fanns en hel del kvar att borsta av på honom.....fortsätter han att fälla så här, så ser han väl snart ut som Tarzan i "pälsen"!?
Lilla Wilma i sandlådan.
När jag lagade maten, så satt Wilma och målade en stund. Och titta vilken jätte fin teckning hon målat på mig, Wilma och Tommy...och en sol fick hon till oxå ;)
Två godingar...som hoppas på att matte tappar maten på golvet ;)
Kompisar!
Nu är det så fint att vara ute i nauren! Det är så grönt och härligt! Och man ser så många djur ute! Igår såg jag och syrran en älg, de är så ståtliga och vackra! Idag tittade jag och Kaxe på grannens kossor när vi var ute på kvällsrundan. De var nog nästan mer intresserade av oss, än vad vi var av dem. Kossor är lite roliga, för de är så grymt nyfikna ;)
Jag har fått lite kort från valborg, när vi gick hundparad på aspö :)
Här är Ulrika, som ger Skövde hundskola (www.skovdehundskola.se). Och bakom står en riktigt vacker hund...Kaxe ;)
Dalmartinern som står i bakgrunden, ska Kaxe få träffa på Fredag :) Hennes matte och jag ska gå instruktörsutbildningen ihop :) 
Vad jag längtar tills att den börjar!!!! Det ska bli så jäkla roligt!!!! 
Lilla Tarzan var oxå med, och Wilma :)
Ja, dagarna de går här. Men visst är det jobbigt emellanåt! Det är svårt att se kort från valborg och så...tänker på när jag stod där och pratade med alla människor som kom fram och ville klappa Kaxe. Man pratade glatt om hundarna som man hade. Då fanns ju även Baron. Och nu har jag "bara" en stor kille kvar. 
Ja, det kommer att ta lång tid det här....min älskade vän!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Har helt missat att höra av mej, ska vi ses idag en sväng? Kram

2009-05-15 | 06:12:21
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: