090510

Hejsan!
Tommy har fixat internet via mobilen till datorn....så jag tänkte se om jag kan ladda upp ett par bilder till er nu...
Och det gick ju bra ;)
Här är Yvonne och Baron, kort från den 17/4 då vi var där.
Wilma satt här nästan hela dagen :)
Wilma och Tarzan.
Yvonne och Frank....Tarzan vill bra gärna smaka ;)
Min goa Baron!!!
Sen har jag kort på Baron från den 18/4, då jag borstat honom, och han göttade sig i gräset!
Så var det det där med tungan igen.....typiskt Baron det där ;)
Ny borstad...och färdig göttat i gräset :) ligger han och myser vid Tommy och Wilma.
När jag skulle ta in honom den dagen, råkade vi gå förbi bilen...och den var öpen i bak...så då ville inte Baron in längre... Han ÄLSKADE verkligen bilen den hunden! Så där blev han liggande ett tag ;)
De sissta korten som är tagna på Baron....
Wilma och Baron, på valborg. Vi hade grillat lite där på kvällen, och Baron fick vara med oss.
Jag och min älskade Baron. Kortet är suddigt, men vad gör det nu ?! 
Jag har massor med fler bilder att visa er! Men det går lite trögt att ladda upp här...så jag får ta lite då och då ;) Men jag ville börja med att visa er de jag hade kvar på Baron, kändes viktigt för mig. Jag älskar och saknar honom SÅ!
Jag och Tommy och lilla Wilma har vart i stan idag och lekt på en lekplats. Jätte skoj! De hade en gör stor, rolig gunga där! Sen tittade vi på massa fåglar oxå. Har lite roliga kort på Kaxe med....men jag får lägga upp det sen, lr i morgon.... 
Ha det riktigt gott!
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Kathi

Camilla, vad sorgligt...har inte läst din blogg på ett tag, och nu ser jag att Baron har lämnat er. Vad svårt för dig, ytterligare en älskad hund att sörja. Den dagen måste vara den svåraste man kan tänka sig när ens älskade hund dör.

Stor kram från Kathi

2009-05-10 | 21:09:20
Postat av: Karolina

Många fina bilder av lilla gubben. Tack för fikat i fredags. Får ses en dag. Kram Karro

2009-05-11 | 08:08:44
Postat av: Alexandra

Så fina bilder =) med goa rader om en älskad och saknad vän. Han ser ut att njuta av varenda sekund på varenda kort.....förstår saknaden är stor. Kramis från mig

2009-05-11 | 23:16:47
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Monika

Jättefina kort på Baron..guld värt att ha tagit dom ,förstår jag..så tänker jag om mina på Buster..Ha det gott..kramisar från oss =)

2009-05-12 | 20:00:07
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: