Hej igen ;)

Har knäppt lite fler kort :) Tommy och Wilma pusslade det nya pusslet förut. Tack snälla Yvonne och Frank!
Ja, du Tommy...detta pusslet var från tre år....hur ska det se ut?!
Ja, äntligen...klart ;)
Lilla Tarzan är så trött efter promenaden...ja, det var alla tre hundar som var med här!
Lilla Diva ser lite lustig ut på kortet...men hon ligger på sidan och bäddar ner sig bland alla filtar :) När hon inte får ligga och sova i någons knä, så duger sängen. Annars är detta en riktig liten knä hund :)
Jag slet ett bra tag i dushen med Kaxe...men nu är han ren och fin igen ;) När jag ändå höll på, så tog jag tarzan med :) Här är en ren och fin Tarzan som blev jätte glad när Jenny kom hit :)
Min lilla plutte gris!
Vi skulle kolla på melodifestivalen och mysa tillsammans :) Tommy hade lagat god mat! Vad fin han är....
vad fina de är....
....ja, gör de sig inte till...så ser de lite tokiga ut iaf när de äter, hihihi. man ska INTE ta kort på folk som äter...eller vad säger du Tommy? ;)
Ett normalt kort fick jag iaf ;)
Tarzan myser så ofta han kan och får :)
Efterätten bjöd jag och Wilma på, kladdkaka såklart! Med grädde och strössel....eller är det tvärt om, grädde med kladdkaka?!
Wilma råkade skada sig lite i munnen förut. Blev lite lessen, mest rädd tror jag hon blev. Så jag skulle busa bort tårarna lite. Så jag sa att när du har ont i munnen är det ju svårt för mig att blåsa bort det onda. Men om du, Wilma, blåser, så kanske du blåser ut det onda....Så hon provade att blåsa. Och jag som satt på soffkanten, började låtsas att jag tappade balansen, så sa jag "Åh, nej....du blåser ju bort mamma." Wilma skrattade och gjorde så ett par gånger. Sen sa hon till Tommy: "Pappa, du får blåsa bort Mamma." Saken var bara den att då tappade jag balansen helt, och ramlade ner från soffan, och kilade fast mig mellan soffan och väggen :P
Så Tommy lyckades bra med att blåsa bort mig!
Vilken snäll dotter jag har, som hjälper mamma upp ;) Lite hjälp av Tommy fick hon... ;)
Men jag skadade faktiskt min tumme :( Kan inte röra den nu...bara värker och är svullet....så går det när man spelar pajas ;) Men, kul har vi haft det iaf! Det har vart en riktigt rolig kväll, ja, hela dagen har vart KANON! 
Jag hejade INTE på den låten som vann i melodifestivalen ;) Jag hejade på melodi nr fyra, det lite rockigare bandet ;) Men, men...det är ju aldrig rätt låt som vinner...det ser vi väl på löpsedlarna imorn ;)
Hundarna har vart ute och kissat nu, och alla sover så gott så! Jag och Baron gick såklart lite längre, så han inte blir utanför! Man måste tänka på allas behov....
I morgon ska jag träffa min kära kusin Jenny igen :D Släkten är allt bra den ;) Vi ska låta Tarzan träffa en liten kompis, Milou. Får se om de blir kompisar...men vi hoppas ju på det! 
Sen ska jag på kurs :D En möta-hund-kurs. Den startar i morgon, och är på fyra tillfällen. I morgon ska vi komma utan hund. De andra tillfällena ska Kaxe vara med. Det kommer att bli JÄTTE nyttigt för oss! 
Det kan hända att min hemsida ligger nere ett par dagar...om den gör det så kommer iaf bloggen att vara igång, och då får ni gå in på: www.arabandas.blogg.se Så kan ni fortfarande följa mig och mina hundar, om ni vill ;)
Ha det gott! Kram!

Kommentarer
Postat av: Monika och Ina

Tack Camilla ,

det känns gott i hjärtat att snart få hem en liten Lucy..=)

Har suttit här med ett leende på läpparna..har läst dom sista bloggarna..hahahahaaha ,så roligt att få följa era äventyr,både i naturen och i era fina hem och andras..=)Jyckarna ser verkligen ut att trivas..och ni med.Wilma sötisen ser så nöjd och glad ut..Vad duktig hon är på pussel,och att blåsa omkull mamma..men Tommy var visst värst på att blåsa han..hahahahhaa,tur att du inte blåste bort helt.........=)Hur har du det med tummen?..Roligt när man kan bjuda på sig själv och ha det riktigt skoj ,,för det har ni..mysiga är ni alla.Ja du snart är det vår så en kan sitta och fika ute..Hur vart det med Vätter rundan..hihihihihihi..varma kramar..

2009-03-15 | 10:03:26
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Kathi

LYCKA TILL på nya hundkursen! Som vanligt på Skövde Hundskola blir det nog jättebra. Ser fram emot bilder sedan, när Kaxe får vara med oxå.

Kram Kathi

2009-03-15 | 17:40:19
Postat av: Monika

Hoppas det vart bra på hundkursen..utan vovsingen =)

Hahahahahaha...Aldrig ska jag cykla Vätterundan..har sett tillräckligt ,hahahahahaha...men åk du..=)

Kram.

2009-03-15 | 20:32:56
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy66

Hoppar in och kollar läget, ser gottigt ut. Hoppas din tumme blir frisk,

Härliga foton....kramen

2009-03-17 | 19:05:34
URL: http://nancy66.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: