090306

Halloj!
Jag fick hoppa in och jobba natten i Onsdags sen. De ringde klockan 18.15, så det var bara till att hoppa in i duschen, och sen ta bussen in till stan. Efter att ha vart vaken i ett dygn, så kan jag LOVA att mammas säng var riktigt efter längtad i går morses ;) Tog det riktigt lugnt hemma hos mamma igår. Tommy och Wilma var där en stund. Jobbade natt till idag oxå, och det tackar jag för! Älskar dessa nätter! Tänk om man någon gång hade turen att få en natt rad :D 
Idag gick jag upp sent. Har städat här hemma. Sytt ett täcke till Tarzan, rakat den lilla. Umgåts lite med Wilma, och strax ska jag och Tommy titta på film och ha lite fredags mys! 
I morgon ska vi upp tidigt. Ska vara i stan klockan åtta och lämna Wilma hos mor. De ska på slöjdmässa. Jag och Tommy ska plocka upp en arbetskamrat till mig i stan. Hans tjej och hennes lilla söta hund ska oxå med, vi ska ut och spåra :) Ska möta upp jenny, Kathi, Syrran och Björn i väring, och sen ska vi ut hela gänget! :D Tarzan ska få följa med. Han ska träffa lilla Diva, jag hoppas att de blir riktigt goda vänner! För vi ska ha lilla Diva här i en vecka från och med Söndag, matte och husse ska lata sig en vecka utomlands....och jag fick lyckan att ta hand om Diva :D
Ser jätte myckat fram emot morgon dagen! jag tycker att det är skit kul att åka ut så ett helt gäng, tillsammans med hundarna, gå promenad, spåra och fika...och givetvis tjöta och skoja en massa :)
Så i morgon blir det nog fina kort i bloggen ;)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Hoppas ni får en toppendag, ha det gottigt,

2009-03-07 | 10:35:00
URL: http://nancy66.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Kathi

GRATTIS idag (lördag) på Camilla-dagen! och tack för en jättemysig förmiddag med hundarna i skogen.



Kram Kathi

2009-03-07 | 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: