090303

Hejsan allihopa! Ni har väl inte missat att jag uppdaterat min hemsida...redan ;) Hihihi, visst är jag bra på det Yvonne? ;)
Idag behövdes det städas lite i bygdegården....och då ville ju såklart lilla Wilma vara med där nere. Så medans jag skurade golven, torkade hon rent köksluckorna :) 
När vi städat klart där nere, så knalla vi iväg till grusgropen. Vi hade med oss Tarzan.
Vi tog vagnen, och inte pulkan, till grusgropen, för snön var på väg att försvinna, så på vägen fanns ingen snö...
Wilma hon klättrade upp för backarna....
och sen åkte hon på rumpan ner :D Det gäller att finna lösningen bara ;)
Tarzan det lilla busfröt!
Den här bilden är väl för go!!!!!
Efter promenaden lagade vi lite mat hemma. Sen provade jag på att göra en kladdkaka, det gick riktigt bra ;) Första gången jag gett mig på det :P I morgon får jag nog inte baka något, hihihi! Men det är ju så kul, och gott!!!!!
Vi knatade iväg till stockamotrollen efter att vi mosat magen full med mat och kladdkaka....det behövdes ut och röras lite på oss ;) baron fick hänga på.
Wilma tycker att det är tråkigt att gå på grusvägen....mer spänning att klättra på stenarna intill vägen ;)
Min goa Gubbe!!!!
Gubben tillsammans med lilla hjärtat!
Två slagna hjältar, hihihi. Tycker om dem när de sover ;)
När Tommy kom hem satte vi oss ner och åt lite kvällsmat tillsammans. Jag hade just då ingen lust att gå med Kaxe. Jag och Wilma har även vart nere vid dammen lite idag, vi har suttit en stund i sandlådan, och vi har städat här hemma. Det kändes som att mina ben inte hade fått vila något idag.... Men sen efter maten så pälsade jag på mig. Letade rätt på mina vinter ridstövlar, de är vattentäta och bra. Wilma provade mina vanliga ridstövlar, och jisses så rolig hon såg ut i dem! Stövlarna gick ju ända upp till rumpan på henne, och hon kunde ju knappt ta sig framåt ;)
Hur som helst, jag och Kaxe började att gå. Och det blir som det blir när man är ute med hundarna. Jag tränade honom lite först, sen knatade vi på och jag tittade på naturen, sen började jag fundera lite, bara lät tankarna gå....och helt plötsligt så hade jag och Kaxe vart borta i en och en halv timme...och jag som inte ville gå alls från början ;) Kaxe såg mer ut som en svart vild hund när vi kom hem....än en sankt bernhard. Jäklar vad skitiga de blir nu! Hoppas att det torkar upp lite snart! 
Nu ska jag läsa runt lite på andra bloggar som jag följer. Sen blir det nog natta. Jag är allt lite seg här... Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Camilla!

Vore jättekul att spåra i helgen,är ledig! Lördag skulle passa utmärkt, på söndag börjar vi första kursen på Billinge BK. Hör av dig när du pratat med dom andra.

Kram Kathi

2009-03-04 | 08:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: