090302

Idag kom min kära sysster hit vid tio. Hon hade med sig det lilla Svarta busfröt Gunde. Vi tog med oss det goda kaffet, och traskade iväg bort mot grannens fina kohage. Där släppte vi hundarna.
Äntligen FRIA!!! Kom igen, nu ger vi gärnet!!!!
Är du redan trött, din lufs?
Kom igen nu då! Jag har fullt med energi kvar!!! Ta mig om du kan!
Hehehehe! Visste väl att du ville busa mer!
Jag, syrran och Wilma satt på en sten och tjötade, och tittade när hundarna busa. Visst får man en härlig känsla i kroppen när man ser hundar springa fria och busa, gå på upptäcktsfärd...och tigga lite fika ;)
Wilma och moster mummsar bullar!
Wilma har pratat om moster så länge, så hon har vart jätte glad dessa dagar då vi vart med henne. Men vad lessen hon blev när moster åkte hem :( Hon vill ju så gärna ha moster här hemma med oss!
Gose kramen!
När jag och Wilma kom hem bakade vi mina efterlängtade chokladbiskvier! Å så goda de är, riktigt farligt goda!!!! 
Visst ser de goda ut?
När Tommy kom hem fikade vi...såklart! Sen pälsade vi på oss, och tog med Baron ut på en promenad.
Det började snöa här på eftermiddagen, och det tyckte Wilma var roligt...
Här står Wilma och sliter och drar i en liten kvist som hon ville ha, hihihi. Hon fick inte loss den....
Tommy och Wilma åker pulka :)
Godingen!
Här fick Wilma tag på en käpp...
Kanske var lite tung....hmmm....
Jag och Wilma hittade en liten annan backe att åka pulka i....men det var bra skumpigt bland alla stubbar och stenar ;)
Lilla Tarzan har ju inte vart lika glad på att gå ut, som i Lördags :) Så det har bara blivit korta turer, så som till postlådan, ut i trädgården osv. Men han har levt loppan här hemma tillsammans med Missan :) Så i kväll när Wilma hade badat, och sen satte sig i soffan med täcket på sig. Så kom hon på att hon ville tälta med Tarzan :) Så här tältar de i soffan....fast Tarzan har huvudet utanför...behöver väl lite frisk luft, kan jag tänka :)
Ha det riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: