080319

Hejsan!
Vi har haft SÅ underbart väder i ett par dagar! Igår följde jag och Wilma med Jenny ut till hästen. tarzan var oxå med oss ut!
Wilma här hemma, strax innan vi ska åka. Hon byggde med lego här utanför, och jag NJÖT av solen :D
Wilma vill hjälpa till med ALLT i stallet. Det blir kanske en riktig stall tjej av henne ;)
Lilla Tarzan.
Jenny och Wilma hälsar på hästarna i hagen.
Eftersom jag inte vill att Wilma går in till hästarna i hegen, så fick Jenny hämta hästen. Jag och Wilma väntade vid balarna.....ojojoj, så högt upp man kan sitta här ;)
Nu är Lady "fångad" ;)
Det fanns en liten hjälm, som passade Wilma ganska bra. Så söt hon ser ut i ridhjälm!
Man undrar ju hur Jenny tar sig upp på hästen....hon är ju trots allt bara 153cm lång....hmm...kort, Jenny....
Men jodå, hon kan faktiskt ta sig upp så som alla andra...
IMPONERANDE!!!!
Jenny och Lady.
Hur länge ska hon rida?! Är det inte MIN tur snart???
Wilma tyckte att det var så kul att rida, så hon ville inte gå av :) Mamma hoppas ju såklart att detta intresse kommer att hålla i sig ;)
När vi kom hem från stallet så tog vi en promenad med Baron och rasmus. Jag tyckte att Baron var lite segare, och blev mer anfådd igår, än vad han brukar vara....men, så kan man ju vara ibland utan att det är något....
jag och Kaxe tränade lydnad ute på åkern igår. JÄTTE duktig var han!!!!
Idag har Tarzan fått vara med mig på jobbet. Monika och Diva kom och hälsade på oss :D Monika var så brun och fin. Och lilla Diva blev så glad så, när hon såg mig :D Massor av pussar fick jag :D
Jenny hjälpte mig med Kaxe idag. Hon tog med sig honom hem en sväng....och jag fick bilder av henne nu ikväll, när jag kom hem från jobbet. Kaxe har haft en riktigt trevlig stund tillsammans med Jenny, Rasmus och sin nya kompis Aron. Här kommer bilderna:
Kolla in Kaxe, hihihi!
Detta var den enda bilden som Aron oxå var med på. Men Kaxe är en VÄLDIGT busig kille, och det är Aron med. Så dessa två har levt loppan tillsammans idag :) Hoppas vi kan släppa dem snart igen, så att jag oxå fär se när de busar :)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Teija

Hej

Har suttit här jätte länge o läst igenom bloggen. Jisses va ni hittar på en massa jämt. Så roligt att titta på era små utflykter med fika, hundar o en massa vänner... Ni har verkligen bra ställen att "rasta av" era hundar. Sånna bilder gillar jag...när vovvarna får springa fritt - vilken glädje de visar!

Allt gott till er alla. Ta hand om varann :)

Kram Teija & tjejerna.

2009-03-21 | 19:46:05
URL: http://sanktisar.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: