090623

Hejsan!
Igår vart det så härligt....jag hade jobbat natt, och gick upp vid halv ett. Var ensam hemma, så jag tog en filt med mig ut. Och sen låg jag där i gräset och bara njöt av den vackra dagen! Det var varmt, och solen tittade fram lite ibland. Sen kom ett par moln, men det gjorde ju inget. Det var nästan så jag höll på att somna om där ute :P
Idag har det vart en strålande dag! Åh, så härligt det är när solen skiner!!!! Jag har vart ute hela dagen lång, och bara lapat i mig en massa sol :P
Jag och Wilma blev hämtade av syrran vid elva. Vi blev bjudna på god sallad och glass hos dem. Det var riktigt gott kan jag lova!
Wilma hjälpte till lite i köket...
Wilma tog med sig sin cykel, så vi tog oss en liten tur bort till kossorna. De gillar Wilma att titta på :)
Får tacka Karro och Björn för en jätte trevlig dag! 
Nu ikväll tog jag och Kaxe en skön lugn promenad. Han fick springa lös nästan hela tiden. Och vi tog det riktigt lugnt! Så skönt att bo bland så många bra promenadvägar, där man har möjlighet att ha hunden lös om man vill.
kaxe är lite lustig...jag har ju lite svårt att ställa honom när vi tränar här hemma....men när jag säger "stanna" och sen "stanna kvar" till honom när vi är ute, då står han så jäkla fint....eller vad tycker ni? ;)
Frambenen kanske kunde sett lite finare ut....men jäkla mkt bättre, än när jag försöker få han stå snyggt....
snygging!
Min goding på äventyr ;)
Måste ha med en bild på Tommy och Wilma oxå...det ser så mysigt ut när Wilma sitter i cykelkärran :) Kortet är från i Lördags, då vi fick för oss att cykla en sväng innan det blev mys framför teven :)  Wilma hade med sig sin lördagspåse ut i skogen, så hon mumsade så gott där ;) 
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Veronica+tjejer

Hej!

Vilka härliga bilder!!:)) O visst är det skönt att bara kunna lata sig o må gott. Ska jag göra nästa vecka :))

Han är snygg Kaxe. Trevlig hund!

Ni verkar bo fint, skönt med naturen inpå knuten.

Må nu gott

Kram

2009-06-23 | 22:11:05
Postat av: Teija

Men vilka härliga vägar ni har där borta!! Avis e jag :))) Det är ju bara så perfekt att kunna gå med sin hund okopplad som du kan göra. Oh!!



Visst e det mysigt att ligga på gräset och bara njuta så. Det e som tiden stannade...



Ja visst är det väl konstigt att de kan stå så fint när man INTE ställer dem!!!??? Så gör Evita också. Det va t.o.m. en domare som sa till mig att "Rör inte henne! Hon står perfekt nu!!" Snacka om att jag blev förvånad. Men tacksam :)) Alltid bra när man slipper hålla på att greja...



Ha de så gott nu. Njut av det vackra vädret med de dina :)



Varma kramar kommer härifrån :)



2009-06-23 | 23:58:37
URL: http://fevites.se
Postat av: Sara

Gud så mysigt! Jag hade gärna bytt plats med Wilma, lördagsgodis och privatchaufför, inte alls fel! ;-)

Kram

2009-06-24 | 07:14:13
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Monika

Visst har du fina vägar att trava på..jag har likdant här hemma..med bara gärden vid sidorna av vägen..TOPPEN !

Fina bilder som vanligt..Kaxe är så fin så fin..jättesnygg tycker jag..=)Vad duktig Wilma är som hjälper till med salladen.=)..ha en fin kommande dag..KRAM.

2009-06-24 | 21:59:23
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Anette Johnsson

Hej !

Kikade på dina bilder....

Kaxe han är ju en riktig goding ju !!

2009-06-27 | 17:20:35
URL: http://chabasses.se
Postat av: Anonym

Vad mysigt det såg ut då Tommy cyklar med Wilma!

2009-06-30 | 01:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: