090614

Hejsan!
Nu var det läääängesen som jag var in och bloggade.... Jag har jobbat två nätter, då hinns det liksom inte ofta med. Och sen har jag och Kaxe börjat rally lydnad 3 tillsammans med Jenny och Rasmus. Skit kul har vi det! En hel timme bara jag och Jenny, vi får MASSOR med tid på oss själva :) Käns mycket bättre att ta privata lektioner så, än att gå en vanlig kurs :p
Idag ska vi ut och lägga blodspår :)
Har lite kort att lägga ut, då vi var uppe på billingen på promenad...
Här kör syrran räser med Wilma :p
Tommy hittade bommull att stoppa i näsan ;)
Gott med lite kallt vatten!
Wilma kramar om pappa :)
Igår åkte vi på speedway :p Det var super kul!
Wilma och Tiger är redo att åka ;)
Det var jäkla fräckt att se när de åkte med sidovagnar! Fan vad de fick kämpa, de som satt/stod i själva sidovagnen!
Efter det vart det hem och städa lite. Och sen kom Jenny och Johan på besök. Johan hade med sig en rolig leksak ;)
Jag hade dock lite svårt för att träffa rätt....så Johan hjälpte mig lite....
-Sikta DÄR, Camilla! Hur svårt kan det vara?!
Oooops!!!!!!
Får tacka för hjälpen Johan....eh...ja, jag kom ju iaf närmare skylten den här gången ;)
Jag och min trof'e
Efter detta gick vi in och kollade på film, Bolt. Den var ju skit bra, och rolig ;) Kan säga att gårdagen var totalt lyckad för mig! Jag skrattade nog hela kvällen lång ;) 
Ha det riktigt gott!
Kram Camilla

Kommentarer
Postat av: Teija

Heeeeej :)

Ja, det var minsann länge sedan du skrev ngt!!! ;)

Har kikat in varje dag (!) utan någon Camilla blogg :))

Super, kan jag tro att det är med privatlektioner. Roligt också att hålla på med ngt kul med sin hund.

Och som vanligt här...så har ni hittat på en massa roliga saker att göra :)

Fortsatt fin helg till er alla.

Kram Teija

2009-06-14 | 16:12:58
URL: http://fevites.se
Postat av: Monika

Hallo hallo..kul att se att ni är vid liv..=)=)Hahahahaha vilken fin trofe du har fångat..ovanlig sort ser jag..kul har ni som vanligt ihop..=)..önskar er en fin vecka framför er..semester snart..?..jättekram .

2009-06-14 | 21:25:56
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Sara

Fin fina bilder! Så roligt med dej för du bloggar verkligen bra. Väldigt levande med massa bilder. bra jobbat!! =)

Nepps den filmen har jga inte sett, ska göra det låter det som! Kram

2009-06-15 | 11:09:40
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan!

Vill bara tacka för kommentaren i inlägget utan rubrik. Det värmer och jag vet inte vad mer jag kan säga än; tack!!!

Kramar Sara

2009-06-15 | 11:24:22
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Veronica+tjejer

Hej!

Härliga bilder i bloggen, gillar ditt "byte" :))

Kul med rallylydnad, Scilla o jag ska gå en sån kurs i höst.

Lycka till med rabatterna, du hittar säkert nåt att stoppa i där.

Kram o må gott

2009-06-15 | 12:43:53
URL: http://www.mhm.se/Veronica
Postat av: Linda

Jaa vad roligt att du spanat in den o gillade lite produkter;)

Ja det blir ju lite lättare om det är nära här till att börja med, men jag får väl fjäska för Sara så kanske hon kan fixa en visning hos dig;)Det kan nog inte vara omöjligt..får muta henne lite bara;)

2009-06-15 | 18:09:10
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det förflutna kan man verkligen inte läsa på dej, du verkar vara en otroligt stark! Avis!

Hopaps du har en bra dag idag coh att du får njuta av solen! =)

2009-06-16 | 07:37:48
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu är det mutat o klart o Sara har gärna ett party hos er..Då vill vi ha minst 7 personer iaf på partyt om du vill dra ihop ett gäng glada väninnor;)

Är det ngt du inte vill se IRL från shopen, jag är ju inte så stor än, men kommer att skicka med Sara 1 sak utav varje av det jag har hemma. Men tala gärna om ifall det är ngt vi kan hoppa över.

Partyt kan bli helgen v 29, du kan ju höra mer med Sara bestämma tid osv, så blir det leverans av de eventuella inköpen 26/7, för de kommer ner till u.a då vi skall på Jerry Williams, då tar bara hon med sig paketen.

Vad tror du om detta? Hör gärna av dig till mail [email protected]

2009-06-16 | 18:37:58
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: