090602

Vilket toppen väder vi har haft!!!!! Jag har verkligen gottat mig ordentligt!!!!!
Har en hel del kort som jag inte hunnit lägga upp än....
Wilma och Tarzan gosar!
Hihihi, Wilma fick ett par pringels i Lördags ;) ser ut som på reklamen :p
När Kaxe har vilat, så har vi hittat på lite annat att göra när promenaderna uteblev... Har tränat kontaktövningar, tränat in "tass" och försöker oss på "sitt vackert". Så har vi tränat balansen....här är första gången som Kaxe tog sig upp på den här stenen, utan att ta för mkt fart och hoppa över den ist. Duktiga kille ;)
Nu när vädret har vart så fint, så slämgde jag ut våran Missan....men det var inte poppis...hon ville bara in igen :p Och denna lilla kissen köpte vi som UTEKATT hahahahaha ;)
Här står en del av min kära släkt. Här är vi i djäknesundet och firar morsdag.
Hur blev det med magen nnu då Rolf....här måste du väl dra in den som f-n eller? Hahahahahaha! ;)
Min kära kusin som vill lära sig ALLT om insekter, hahaha. Wilma hittade lite senare en död insekt i vattnet, hon gick och frågade Johan vad det var för insekt. Och svaret hon fick var att det var en snuskhummer, HAHAHAHAHA! Så nu har Wilma lärt sig vad snuskhummer är....typ :p
Här grillas det för fullt!
Jag tog lite kort med min mobil när vi kom dit. Men sen fick jag låna syrrans kamera, så då la jag ner min mobil :p Så om jag får lite kort av syrran, och kanske Johan, så får ni se lite härliga på Wilma och hundarna då. :)
Igår NJÖT jag och Wilma av solen HELA DAGEN LÅNG :D
Vi gick ner till dammen och badade....eller Wilma badade, och jag doppade fötterna ;)
Vi hade med oss en boll, och en vattn pistol, så vi hade det rätt kul ;)
Mammas älskling!
Här visar Wilma mig att hon kan simma ;) så söt hon är!
Och till alla som tycker att jag är en liten fegis i vattnet...har ni doppat er i år än?! FÖR DET HAR JAG :D
Pilutta er, pilutta er, för jag har badat, och det har inte ni!!!! hahahaha!
Sen fick jag prova en liten mindre väska till Kaxe. Han tyckte att den jag köpte var lite stor och äcklig. Och Jenny hade en mindre jag fick låna. Och denna funkade kalas bra!!!! Tack snälla Jenny!
Måste avsluta med etta kortet. Wilma har åkt omkring med sina två nallar hela dagen lång. Hon vaggar dem till söms, hon har gett dem mat, lämnat dem på "dagis" osv. Och vet ni vad hon kallar dessa två?
-Det är mina bästa vänner, Ina och Lucy ;) Hon har pratat mkt om Monika, Ina och Lucy sen vi var där. Och nu har hon döpt sina nallar efter Monikas goa charmtroll ;)
Ina är den blå, och Lucy den lilla rosa ;)
Ha det gott!
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vilken fin bild på dej! Så söt du är! :)

Ser fram emor mailet med hur du vill ha designen! =)

2009-06-02 | 13:48:59
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att han gillade den väskan. Kan han ju bära fikat nästa gång vi går milen.

2009-06-03 | 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: