090602

Hejsan!
Hoppas att alla har haft en bra dag...trots det blåsiga vädret! För vad det har blåst!!!!
Jag och Wilma har vart inne större delen av dagen! Har passat på att göra rent och fint här hemma nu! Tvättat en del, dammat och torkat av en och annan dregel som hängt sig fast på skåpsluckorna ;)
När vi städat ett tag, så tyckte jag att en promenad med Tarzan kunde sitta fint. Man måste ju ut lite varje dag, både hundarna och man själv... Så vi ringde Johan, och han hängde på.
Wilma i blåsten...BURR!
Vi gick förbi grannens söta kossor...de tyckte Tarzan mindre om ;)
Wilma och Tarzan!
På den här gården bor det ett antal hundar. Och två av dem springer ibland fram till oss....så här klappar Wilma en av dem....
Men sen kom bonden och sa att man inte skulle klappa dem, för då springer de fram till alla sen...Ooops! Men vadå, det var ju redan försent, för hon hade ju redan sprungit fram till os...eller ;)
När vi kom hem så stoppade jag lilla Wilma i badet, och själv försökte jag få Tarzan lite snygg....men trimmern la av, så jag får väl göra det en annan dag :(
Kaxe var så söt när Wilma badade. Han vill vara med överallt! Så när Wilma badade låg han intill badbaljan. Wilma plaskade och skvätte en massa vatten och skum på honom, men han låg kvar :)
Kortet är ju as kass! Men ville ha med det, så ni får se min goa Kaxe, som verkligen är en familjemedlem. Ja, det är båda hundarna. Jag vill ha dem med överallt, om det bara går. Och de vill verkligen vara med! UNDERBARA GODINGAR!
Jag och Wilma tittade på Monsters inc och myste lite innan jag läste godnatt sagan för henne. Hon somnade på tre röda idag. Kan inte förstå varför. Idag har jag inte vart alls påhittig och busig. Har bara städat en massa, och Wilma har fått leka själv med "Ina" och "Lucy". Hihihi! Men skönt att hon är trött iaf!
Imorgon blir det en dag på dagis för Wilma. Ja, det blir det resten av veckan. För jag jobbar två nätter nu :D
Tror jag ska gå ut i trädgården och rasta de här två....som ligger vid dörren och väntar nu :p
Tommy kommer hem vid 20.30, han jobbar sent idag. Så Kaxe får vänta med att gå promenad tills han kommer. Men lite bus i trädgården går säkert hem det med ;) 
Ha det riktigt gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får väl ta min trimmer I förrådet då... Den lägger inte av.... Den är ju bensindriven ;-) puss

2009-06-02 | 22:50:39
Postat av: Teija

Sånna mysiga bilder :):) Kossan e söt ;)

Ja, vad ska man säga om att bondens hund kommer springandes. hehehe Verkar som att bonden ansåg att detta va första gången det hände!! hahaha

Ja, Kaxe ser söt ut (även bakifrån) där han ligger o vaktar Wilma :) Så gullig bild.

Ha de gott.

Kram Teija & Co.



2009-06-03 | 18:42:52
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: