Gränna och Visisngsö :D

Hejsan!
Nu har vi kommit hem efter en dag på Visingsö och i Gränna :) Vi har haft det JÄTTE roligt! Wilma är så duktig och lätt att ha med! Härlig tös jag har ;)
Wilma står hemma och väntar på mormor och morfar.
Här är första stoppet på resan, strax innan Jönköping. Morfar visar Wilma Visingsö, som ligger där på andra sidan vattnet :)
Vi hade tänkt ta med oss bilen över. Men det var för lång väntan. Så vi skippade den. Men tog ett kort, för här kände jag allt igen mig. Här var vi förra året då Bernhardinerna hade sin utställning i gränna. Då det gick så bra för Kaxe ;)
Wilma på den stora båten!
Det första vi gjorde var att åka remmalagen, som tog ca en timme. Jätte mysigt!!!! En liten paus på 15 min fick man mitt på resan, så då passade vi på att köpa glass ;)
Härligt!
hästarna prinsen och teddy drog oss runt ;)
Efter åkturen blev det fika :p
Vi satt vid detta gamla slott och fikade, jätte mysig miljö!
Morfar och Wilma!
Efter detta åkte vi båten tillbaka till Gränna, för att gå lite i affärerna.
Wilma fick polkagris...SÅKLART! Och en lilla gubben av mormor och morfar, den sover hon med nu ;)
Ett sissta stopp blev det på hemvägen, då det var dags för kvällsmat. Härlig plats att äta kvällsmaten på!
När vi kom hem var klockan halv åtta. Så Wilma berättade för pappa om allt roligt hon gjort, och sen blev det sängen.
Själv gick jag ut på en promenad med kaxe.
tarzan har fått vara med tommy på jobbet idag, roligt! fick ett kort av han, där han sussar gott på en stol :) Skönt att se att han slappnat av så där!
Till sisst vill jag ge Alexandra en tanke! En tjej som jag blir imponerad av! I den lilla kroppen finns det så enormt mkt kärlek till hundarna,hur får det plats ;)  jag börjar ana att det enda som ryms inom hennes kropp är ett enda stort bultande hjärta, som klappar för hundana. Du är så osjälvisk, du är så stark! Du tar så väl hand om dina vänner, så de kan inte få en bättre plats på denna jord. oavsett hur länge de får vara med dig, så vet jag med säkerhet att dina hundar har levt i paradiset tillsammans med dig!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hejsan vännen..

Vilken fin dag..visst är det trevligt att åka remmalag och bara gå och strosa där på Visingsö..och Gränna.Fina bilder.Ååååååå vad gott det skulle vart med en polkagris..har du redan ätit upp din polkagris Wilma..? =).

Kaxe är så duktig och snygg..Tror väl det går att vänja hundar att jobba nätter..vaktbolagen har det..!!



Vilken fin tanke till Alexandra..En tapper och redig tjeja..som inte tappar orken..fast motgångarna har varit i massor..Hjärta av guld.

Ha det gott framöver vännen..va rädda om varandra.Stora kramen till er alla./ Monika

2009-07-15 | 08:56:17
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Sara

Ja det skulle vara superskoj med playdate! Vill ju fota Kaxe!!! Kanske vill ni komma till torpet, vi kommer vara där hela helgen! =)

2009-07-15 | 09:19:15
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Kolla läget du så kan du höra av dej, lättast med sms tror jag! Men kanske under söndagen då misstänker jag? KRAM!

2009-07-15 | 10:30:57
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oj....inte alla som får mig att gråta kl 23:43 en onsdag kväll men du lyckades Camilla...så himla gullig du är å så fint skrivet. Hoppas verkligen att mina hundar upplever det så =) isf är jag en nöjd matte..ibl känns det som man inte riktigt räcker till..man vill göra SÅ mkt mer. Du har haft din beskärda del av sorg och elände du oxå :S...blir bara så glad när jag kikar in här och ser allt du tar för dig med dina fyrbenta & familjen. Ni ser ut att ha det så himla mysigt. Tusen tack för dina goa rader å så Monicas fina oxå =) KRAAAM

2009-07-15 | 23:50:26
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: gea

Åh, vilken mysig dag ni har haft!! På Visingsö har jag varit också ett par ggr, det är såå mysigt där!! Krama Wilma från farfar och farmor o hälsa Tommy! Kram

2009-07-16 | 00:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: