cross, bad och hundar :)

Hej på er!
Nu äntligen så har vi en FUNGERANDE dador, och internet :D Så nu ska ni få se på HÄRLIGA bilder :)

Först kommer bilder från motorcrossen.

Vi var där och hejade på Tibro killen Alex, som denna dagen ledde cross SM, så därför körde han med röd skylt. Tyvärr vurpade han i andra åket, och ligger nu tvåa ist.




Här står vi och hejar på ;)

Wilma busar med Johan.


En riktig liten solstråle till tjej!

det var stekande varmt hela dagen. Så en isglass satt riktigt fint i pausen!!! Wilma hitade en riktigt skön sackosäck att vila i...och mumsa glass ;)

efter crossen åkte vi hem till dammen och tog oss ett häääärligt dopp!!!!
Mmmmm, så svalkande gott!

jaha...Johan tog kort. bäst att visa hur TOPPEN jag tycker att det är med bad!
TJOHOO!

Hoppas han har slutat att fota nu...så jag kan visa vad jag verkligen tycker om att bada....Fy bubblan för det här!

Och nu kommer den värsta biten...doppa sig! USH!

Wilma och Tommy tyckte tydligen att det var riktigt skönt i vattnet?!

Jaja..kan säga att när man väl doppat sig, så är det väl lite gött ;) Men det är en riktig PINA innan man väl gjort det!

Här hoppar min tokiga kusin i....


Tommy och Johan :)

Min lilla älskling!

Lite fina blommor ;)

sommar!

Jag fick låna med mig kameran hem under kvällen. Så jag passade på att ta lite bilder på mina goa hundar!
Kaxe i trädgården.


Ute på ängen. Mmmm, så gott det var med klöver! ;)

Min FIIIINA kille!




Lite spring och bus :)


Lycklig hund!



Snygging ;)





Och sisst kommer mitt favorit kort ;) En tand ser man som sticker ut, och öron som far ;) GODING!

När jag och Kaxe fotat klart, var det Tarzans tur. Han fick en boll att busa med i trädgården :)
Fört ett par stilla...




Sen bilder med lite bus :)










Ett favorit kort :)







Jag har lite bilder från mobilen oxå, på lite andra äventyr som vi hittat på. Men vill inte "förstöra" dessa underbara bilder just nu, så jag delar med mig om detta imorgon :)
Hoppas ni gillade korten ;) Själv är jag lite egen kär, och älskar dessa foton ;) så kul att kunna lägga upp dem, och visa er ;)
Ha det gott!
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Sara

Himmel vilka underbara bilder! Fantastiska!

Och du njöt förstår jag? ;-)

Jag kommer hälpa dej, just nu ligger det mesta av designerna på is, har två att göra sen din, men saker har hänt som gör att jag tappat insperationen. Den kommer men jag vet inte när.

Jobbade du nu i helgen som kommer?

Kram

2009-07-08 | 22:09:04
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Teija

Oooooh vilka underbara foton!!! Liv o rörelse, vilken massa glädje i bilderna. Gillar bilden där ni tre sitter i vattnet tillsammans.

Tack för att du delar med dig av alla finfina bilder.

Ha de gott och njut av sommaren.

KRAMISAR

2009-07-09 | 00:37:36
URL: http://fevites.se
Postat av: Sara

På måndag skulle nog kunna funka! Vi kan ju höras via sms i helgen!? Vart ska vi ses i så fall?

Kram

2009-07-09 | 07:29:44
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Yvonne O Frank

Hej på Er

Äntligen, får jag se på alla fina bilder. Jag tar några och lägger in i Kaxes bilderbok på min hemsida. Hoppas allt är bra med Er. Här har vi fått regn så det står det härliga till, det kan ju aldrig vara måtligt, heller. Nästa helg åker vi till Öland på min yngsta dotters bröllop, ska bli så roligt att träffa barnbarn o mina barn.Det händer ju tyvärr inte för ofta. Så det ser vi verkligen fram emot.

Vi saknar er, men nu är det bara 1 månad kvar till Venagårdsträffen. Hoppas NI har hittat på roliga lekar. Många nya människor har anmält sig och det är ju väldigt roligt.

Må så gott o var rädda om er.

Bamsekramar från oss på Vena, en extra kram till Wilma

2009-07-09 | 10:33:39
URL: http://www.ackebers.se
Postat av: Nancy66

Jättehärliga foton, kramar om er,,,

2009-07-09 | 12:59:13
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Linda

Ah underbara bilder!!

Ah vad bra hoppas du kan då vännen,men kolla en extra gång o är allt ok så bokar vi det vettu=)

Ja, det armbandet ÄR SÅ läckert!!

Nu på måndag börjar semestern,jippie!

2009-07-09 | 19:17:20
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Alexandra

NUUU kom rutan för inlägg upp ?? Försökt tidigare men då ville det sig inte =( HAHAHHAHA så du tycker om att bada? Jag oxå INTE.....otroligt fina kort som vanligt...blir lite avis faktiskt å tycker numera min egen kamera är B hihihihi. Kramis

2009-07-09 | 22:55:39
URL: http://www.walkoflife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: