Bus!

Här kommer fler bilder från i Fredags...eller var det i Torsdags som vi busa kanske, hahahaha! dagarna de går fort ;)
Min GODING!!!!!
För att kunna träna sin hund på bästa sätt....gäller det ju att kunna FÖRSTÅ sin hund.... Så här testar jag och Jenny hindret. Jenny kastar över leksaken, och jag fångar den, hahaha!
Så belöningen, lite dragkamp med knuten ;)
Min kusin Johan...när han ser NORMAL ut! 
Men såhär känner väl de flesta igen han...
Johan och Tommy slåss om knuten...
Rasmus ville oxå vara med.
Två mot en....Tommy åker på sryk :P
Min söta lilla tjej, hihihi!
Jenny....liknar en trött Rasmus ;)
Johans tur att hoppa över hindret :)
Tommy ville oxå prova!
Johan försöker få tarzan att hoppa....
Men varför hoppa när man kan springa runt?!
Kolla in jennys min, hahaha!
Gaaaaaa!
Johan, Tommy och molin.
Jag och jenny försöker ge oss på att göra kullerbytta.....
gick sådär ;)
Kolla in kaxes blick, hahaha!
ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan :-) Ja, det är sjukt faktiskt. Svårt att förstå att det faktiskt händer. Vilka fina bilder! ;-) Ja, vi får ses igen så att Salsa får lära sig att förstå att Kaxe inte är så farlig. Haha :-D

2009-07-20 | 16:27:29
URL: http://chouwa.blogg.se/
Postat av: nina vestlin-brånn

Ha,ha.ja dom där bilderna var det ännu mer fart och fläkt i;)

2009-07-21 | 17:43:54
URL: http://www.brann.de
Postat av: Alexandra

HAHAHHAHA jag tror ni e galna =) verkligen bilder som talar för sig själv...helt underbara e dom. Kram

2009-07-22 | 01:04:20
URL: http://www.walkoflife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: