090726

Hej!
Då var man hemma igen :P Innan vi åkte hem tog vi en tur till IKEA. Jag blev lite inspererad till att få ett mysigare hem, efter besöket hos Robert och Jenny. Jäklar så fint de bor!!!! Har det så jäkla fint iordning gjort! Blir ju avis ;) Så, jag köpte mig lite ljuslyktor, en plast blomma, och härliga doft ljus. Vi hittade en matta och ett par snygga hyllor, som vi tänkte köpa nästa månad.
Wilma och Ella äter glass... Här smakar de på varandras glassar :) Söta så!
Efter IKEA åkte vi till Tommys syster, Monika. Där tog vi en fika, och kikade runt i deras hus, innan vi åkte hemåt. Jag somnade visst en liten stund...är hopplös! Somnar ALLTID i blen...men Wilma var vaken HELA vägen hem!? När vi närmade oss Örebro, började jag sakna Yvonne och frank. Så vi åkte dit på en kopp kaffe :) Roligt att ses en liten stund!
Hos Yvonne och frank möttes vi av fyra glada hundar :)
BUS!
Tack för kaffet! Hoppas vi ses snart igen!!!!!!!!
När vi kom hem möttes vi av två trötta hundar :) Så jag har ju förstått att Kaxe och tarzan haft det riktigt gott med Jenny och Johan ;) 
Tack Jenny och Robert för denna helgen!
Tack Monika och Morgan för kaffet,
och Yvonne och frank (säger ju att jag gillar fika, hihihihi!)
Och tack Johan och Jenny för att ni tog så väl hand om mina godingar!
Nu har jag plockat iordning lite här hemma. Har städat i köket, och satt upp lite nya saker :D I vardagsrummet har jag satt upp ett nytt glasbord som vi fått av syrran, och på det är det en ny fin duk, och ett par fina ljuslyktor. Här kommer det snart att lukta vanilj :) Roligt att piffa till det lite :) Längtar tills vi kan köpa mattan och hyllorna med :D
Ha det gott allihopa! Här ska det sussas gott nu :)

Kommentarer
Postat av: JENNIE

HEJ NU HAR JAG STARTAT MIN FOTO DAGBOK LITE SMÅTT.

PÅ "BLOGG.SE".

JAG SKA INTE HA DET SOM BLOGG.

JAG HAR DAGBOK PÅ MIN HEMSIDA.



JAG SKA MEST SÄTTA IN FOTON.

BRA ATT DET ÄR GRATIS OCH ATT MAN KAN HA

HUR MÅNGA FOTON SOM MAN VILL.



TACK SNÄLLA, RARA CAMLLA FÖR HJÄLPEN!

JAG SKULLE VILJA MAILA DIG OM EN MER PRIVAT SAK.

KAN JAG FÅ DIN MAIL ADRESS?

OM JAG FÅR DET?

GÅ IN PÅ MIN HEMSIDA:

www.nalleholms.se

OCH SKRIV DIN MAIL ADRESS PÅ SIDAN:

"KONTAKTA NALLEHOLM".



MIN FOTO DAGBOK HETER:

"nalleholms.blogg.se"



DET VAR LITE SVÅRT ATT KOMMA IGÅNG.

MINA DATA KUNSKAPER ÄR MYCKET, MYCKET! BEGRÄNSADE!

MEN JAG GAV EJ UPP!

OCH JAG TROR ATT JAG LYCKADES, TILL SIST!



FINA BILDER HAR DU SOM VANLIGT!



SKÖT OM DIG OCH KRAM PÅ DIG! / JENNIE

2009-07-27 | 11:56:59
URL: http://www.nalleholms.se
Postat av: JENNIE

HEJ IGEN CAMILLA!



JO, JAG GLÖMDE FRÅGA EN SAK:



VAD ÄR "URL" FÖR NÅGOT?



KRAM IGEN! / JENNIE

2009-07-27 | 11:58:26
URL: http://nalleholms.blogg.se/
Postat av: BOLLNALLEN

HEJ CAMILLA!



TUSEN TACK FÖR ALL HJÄLP!



DU KAN LÄSA OM MIG OCH MIN POJKVÄN OCKSÅ!

PÅ FÖLJANDE SIDOR:

www.bollnallen.se

www.bollnallen.blogg.se



TA HAND OM DIG! / JENNIE

2009-07-27 | 17:26:55
URL: http://bollnallen.blogg.se/
Postat av: Teija

Vilken toppenhelg!!! Så roligt att ni haft det bra och att era hundar också haft det toppen!



Men...va kul att bara kunna köra inom hos vänner på en kopp kaffe!! Jag känner ju att sånt gjorde man förr i tiden. Nu ska man helst sitta med almanackan i knät och boka in varenda litet besök. Gillar inte sånt. Jag brukar alltid säga att "Hjärtligt välkommen. Är jag hemma så öppnar jag dörren. Så det är bara att knacka på, när som helst!!" Man ska inte behöva "beställa" tid för att komma o fika hos mig :) Eller övernatta, om det skulle vara fallet :))



Visst är det roligt att kunna förändra lite grann hemma. :) Hos mig ser det just nu ut som kriget. Kan det vara för alla tre stora bumbibjörnar ??? hehehhe... Så en massa fina små ting som gör ett hem mysigt... ja det får vänta lite till. Tills jag hittar ett större boende ;)



Allt gott till er och så höres vi snart igen. KRAAAAAAMMMM

2009-07-28 | 11:01:31
URL: http://fevites.se
Postat av: Monika

Borta bra men hemma bäst..så känner jag det när man kommer hem till sin vrå...men det är ju jag det..!!

Härligt att få fika på vägen hem..smakar ju alltid gott.Visst är det roligt att "piffa " till det hemma..mysigt nu på kommande höst,när man tänder dessa doftljus..älskar dessa kvällar.

Nu du har jag tvättat min lilla Lucy för hon har varit i dynghögen IGEN..snott åt sig ngt "äckligt" därifrån och ätit upp...ja se hundar..bara vänta att se om det kommer upp igen..=(...

En stor kram till er alla..KRAAAAAAAM !Kommer du till Askersund utställning? jag ska ställa Lucy.ja inte jag, men en annan snäll vän..=)

2009-07-29 | 12:55:59
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Sara

Kan vi säga halv sex i morgon vid torpet? måste hem o packa lite innan vi kommer iväg. Kram

2009-07-30 | 21:32:52
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: