090725

Hej!
nu är familjen i Sandviken och hälsar på Robert och Jenny, Ella och Molly. Lilla tarzan är hos Johan, och kaxe tar Jenny hand om, så de har det jätte bra! Pratade med jenny igår. Kaxe hade visst råkat bita deras katt i svansn :P Men det hade gått bra, phu! Och sen hade han fått busat jätte mycket med rasmus och Aron, dt gillar han, min lilla bus-pojk! Tarzan hade väl vart mindre lekfull mot Aron :P Men det var lite väntat....
Fick ett kort på tarzan igår, när han sussade gott :) Tack snälla Johan och jenny som tar så väl hand om mina godingar!!!!
Själv jobbade jag natt till igår, så när jag gick av belv det till att göra sig iordning för avfärd. Sen lämna ut hundar, handla lite rese godis, och en sväng till bolaget fick det oxå bli. Sen åkte vi iväg. Att sova i bilen gick väl sådär....sov väl kanske 2 timmar, sen vaknade jag till en stund, för att sen somna om någon timme till... Så jag måste säga, jag trode då inte att jag skulle vara så pigg idag som jag är... GÖTT...för då kan vi ut och göra stan sen ;) Hihihihi!
Vårat första lilla stopp på resan: Karlsborg. Här var det broöppning, så jag passade på att ta en snabb rök, och ett kort ;)
Nästa stopp blev utanför Karlsborg. På en liten rastplats. Här har jag och mamma och Wilma stannat en gång tidigare, då hade vi vart hos Monica, Ina och Lucy :)
Wilma och pappa. Mysigt kort, eller hur!
Min söta tjej!
Lite kort från igår...Wilma provade Ellas rullskor ;)
Hoppa stundsmatta var ju en favorit här ;)
Badat i poolen har ungarna oxå gjort. men det har jag inga kort på...
Däremot har jag kort på Tommy och Robert i poolen. 
Syskon kärlek!
Jag och Jenny tog med oss barnen till stadsparken tidigare idag. Det var uppskattat!
Wilma och Ella.
Ni får hålla utkik här under helgen. Jag kommer att lägga ut en bild på en tavla som Robert har gjort. En stor Tavla på Baron, så JÄKLA SNYGG!!!!!!
Är så stolt över att få hänga den på väggen!
Tack Robert! Skit snyggt, verkligen!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh hojta till om du skall jobba bara så att jag inte skickar saker alldeles för tidigt t sara;)

2009-07-25 | 13:39:18
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sara

Men inte ska du hoppa över jobbet, jag är flexibel så vi kan flytta på det en helg om du vill? Kram

2009-07-25 | 17:42:36
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Nancy66

Ohh, så härliga foton,



Gott att byta lite miljö, så kände jag när vi var i norr. Skönt också för er att ni har bra hundvakter,



Kramis, hälsa så gottigt,

2009-07-25 | 21:01:52
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: