090723

Hejsan!
Då har man jobbat en natt...och ska jobba en till. Sen åker vi upp till sandviken och hälsar på jenny och Robert. Det ska bli riktigt kul! kaxe ska vara hos Jenny hela helgen, så han kommer ha det SUPER skoj! Han kommer inte hinna sakna matte :( Den lilla busen ;) Jag har SÅ svårt för att lämna bort hundarna.....jag saknar dem till TUSEN! Tarzan har jag glömt av att leta hundvakt åt mitt i allt....så jag får väl ta med mig honom ;)
Jag har glömt av att berätta för er om Kaxes knöl... Ni vet ju att han skulle opereras i Falköping, men de fick inte bort knölen. De satte drän, och sen skulle jag åka till Olee, som skulle ge sig på Kaxes konstiga lilla knöl.... MEN, det lustiga är att kaxes knöl är borta?! Den försvann tillsammans med svullnaden efter att vi tagit bort dränet. Och har ej kommit tillbaka. Jag har letat efter den, men känner inget... Så vi ska avvakta lite nu, för att se om den kommer tillbaka eller ej. Är ju lite konstigt att den bara försvann, eftersom han haft den så länge. Och den har ju verkligen vart besvärlig för veterinärerna....de kunde ju faktiskt inte operera bort den... Så kan det gå med en knöl som ingen förstår sig på....den försvinner....sicket mysterium!!! 
Jag ska strax åka iväg till jobbet. Jenny, min kära kusin ska köra mig, så jag slipper cykla i regnet. Vad vore man utan släkt och vänner?! Idag-DYBLÖT ;) 
Ha det gott allihopa!
En härlig bild jag hittade på nätet....vill ha ALLA bollar!!!!

Kommentarer
Postat av: Teija

Jaaaa, vilket mysterium med Kaxes knöl! Hoppas nu att den INTE kommer tillbaka :)

hihihih.....Söt bild.

Kramelikram

2009-07-23 | 20:40:43
URL: http://fevites.se
Postat av: Sara

Ja det är som du skriver.. ett mysterium, till tusen!

Kanske bara var vätskan som ville ut vem vet?

Var det den 8/8 kl. 14 vi ska ha homepartyt? Hittar inte mailet jag fick av Linda! Önskar er en trelig helg också! Kram

2009-07-24 | 07:07:52
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: