090719

Hejsan!
Nu har jag vaknat till liv :p jag vaknade faktiskt runt ett... Är lite seg idag, men det gör inget ;) Gårdagen var toppen! Satt hos Jenny ihop med syrran och Emma, innan jag och Jenny åkte in till stan. Vi gick till ett ställe som heter husaren. Där mötte jag även fyra arbetskamrater :) Det var verkligen en TOPPEN kväll! Hade det super skoj hos Jenny, och på husaren drack vi gott, minglade lite, och dansade en del :)
tck Jenny för en underbar lördag kväll! och för alla goda skratt! Har lite träningsvärk i skratt musklerna idag ;)
Jenny onykter ;)
Idag åkte vi ut och tog en kaffe hos Sara och Benny, i torpet som de tar hand om ett par veckor. kaxe fick vara med. han skulle få leka med Coco, men även sandra var där med sin hund Zalsa, så det blev två töser som kaxe fick räffa idag :) Men de tyckte nog att kaxe var lite stor...för de ville inte busa så mkt med honom :p Men vad gör det? Det viktiga är ju att hundarna funkar ihop, och jag tycker att det är rätt gött att se att Kaxe låter bli hundar som visar att de inte vill busa. han gick på sina egna små äventyr ist ;)
Har ju bra mobilen att fota med...men här kommer ett par bilder iaf:
Wilma letar körsbär.
Zalsa vill vara med..
Zalsa och den stora läskiga Kaxe.
Coco.
Tack för kaffet, och pratstunden :)
Lite bilder från veckan...
Jag cyklade med Kaxe en dag. Det gick lite bättre än sisst...men man får ta det lugnt. Det är jobbigt för han att springa. Så det är inga långa rundor som vi tar, och vi måste stanna till för att gå lite emellanåt :)
Min hjälpreda Wilma, som borstar kaxe så flitigt ;)
Kaxes och tuggknuten ;)
Min fina kille.
Wilma hemma hos mormor och morfar.
Att leka med lera är toppen det!
Jag tassar säkert in senare och lägger ut lite bilder från i Fredags....har ju rätt många roliga bilder att visa er ;)
ha det gott! Kramen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fåt tacka för en trevlig kväll jag med. Synd att jag är så trött bara, men det har ju sin orsaker... Ha det så gött så syns el hörs vi. Ska jobba hos mormor imorgon så har ni inget för er kanske ni vill följa med? Kramar Karro

2009-07-19 | 18:14:43
Postat av: Veronica+tjejer

Hej!

Nu har jag uppdaterat mig lite. O kan ju kommentera här. Har ju inte funkat....:(

Vilka UNDERBARA bilder!!!!! Man blir såååååå glad :)))

Tack oxå för snälla rader i min GB. Oron börjar släppa lite o hon blir bättre för var dag. Men det tar TID!! Nu väntar vi på att orken ska komma tillbaka.

Må nu riktigt gott, ser fram mot nya härliga bilder

KRAM

2009-07-19 | 20:25:59
URL: http://www.mhm.se/Veronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: