090716

Idag var jag och Wilma hos mamma och Gunnar på morgonen. jag stack ner till stan och klippte mig, och köpte ett par leggings. Ska ut på lördag med Jenny, så då vill man ju vara fin ;)
Wilma har fått mumsa en massa goda hallon och smultron hos mormor och morfar. De cyklade en tur. Och när jag kom tillbaka bjöd de på middag ;)
Gunnar körde hem oss vid lunch.
Det har vart riktigt gott väder! Jenny, Johan och Molin kom hit en sväng. Johan tog kort på mig och jenny när vi tränade hundarna.....eller ja, det var väl det som var meningen....men det blev nog mest bus....
Hahahaha, hoppas inte Ulrika tassar in nu ;) Det är så här vi tränar....ett par övningar och mängder med BUS ;)
Min lilla Wilma GODINGEN!
Men matte då! Ser du inte så fint jag tittar på dig!? bara väntar på att få träna ;)
Vi tränade hopp över hinder. Jätte kul...för att det går så bra ;)
Du är så söt, pojkn min! Man får ju bara lust att nypa han i kinderna ;) GODING!
Här tränar jag och Kaxe på att ligga kvar när rasmus hoppar. Idag gick det rätt bra! Han tycker att det är svårt att ligga still, när man ser en annan hund som får springa efter leksak. men det kan jag förstå ;) Men idag reste han sig inte upp :D
Wilma ville prova på hindret ;) Heja Wilma!!!!
Det är detta som gör oss taggade till att hoppa!
Här tränar jag och Kaxe "ligg-stanna kvar", och Wilma och jenny leker över han ;) Det är DUKTIG hund det ;)
Vilopaus! Fina Rasmus!
Här tycker man oxå att det var skönt att vila lite ;) Riktigt gotta ner sig i gräset!
Puss (nästan) på dig Kaxe!
Jenny hjäpler Wilma upp på ponnyn....nej, Rasmus var det visst...
Min Söööta tjej!
Tommy, livsnjutaren ;)
Jag och Wilma "slåss" om lekseken...
...släpp nån gång då mamma!!!
En annan "gäst" hos oss idag var....Ingvar karlsson...
Trevligt att ha dig här ;)
Wilma såg till så att Tarzan oxå fick ha det lite roligt ;)
Sötis!
Hahaha! Nu är det klurigt Rasmus! Två som drar med dig!
Johan och Wilma busar ;)
Tarzan passar på att få lite kärlek...puss på dig jenny!
Wilma ville oxå kela lite...
Massor med mera bus!
Huliganen är tillbaka in i leken ;) Han RÅKADE (låg och gnagde) visst tugga sönder Rasmus leksak :p
Du kan inte ta den, lill-fisen!
Öh?! Gav han upp???
GÖTT! Då kan jag lägga mig ner för att tugga sönder den då :)
Nehe! har du inte gett upp än?! Du kommer ALDRIG kunna ta den ifrån mig!!!
Vart är han den lilla odågan???
Visste väl att du skulle dyka upp igen...
Bit mig du i örat...jag tänker ändå inte släppa!
ÄNTLIIIIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
MIIIIIN!!!!!
TYPISKT! När jag väl är ensam om knuten.....ja, då ville Jenny ha båda tuggknutarna...!
Har rätt många roliga bilder på oss två-benta med. Men ser att klockan sticker iväg. Så det får ni se tidigast Söndag... För nu jobbar jag en del...så det blir inget bloggande innan dess.
Ha en riktigt fin helg!
Kram Camilla

Kommentarer
Postat av: Sara

Ojojojoj vilka underbara bilder! Det ser ut som om alla är extremt lyckliga, fyrbenta som tvåbenta! Ses på söndag! Om du överlever lördagen haha!! ;-)

2009-07-17 | 07:34:23
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Syskonen Bring

Vilken tur att du tog bilderna på fyrfotingarna, å inte tvåfotingarna :-)

2009-07-17 | 18:33:12
Postat av: Teija

Hej :)

Sanslöst fina och roliga bilder!!!! Sitter här med ett STORT leende på läpparna :))))))

Vet inte riktigt vilket av alla fotona som är favvo... Finns så många fina här idag ;)

Och lilla Wilma... Så otroligt söt!!!

Önskar er härmed :)))) en fortsatt trevlig helg.

KRAMISAR

2009-07-17 | 22:27:31
URL: http://fevites.se
Postat av: Nalleholm/Jennie

Hej på Dig camilla,



Jag tycker Du är stark som har orkat att gå vidare efter Din hunds bortgång.

Tänk om jag kunde vara likadan?

Jag har liksom stannat upp mitt liv lite.

Men visst, jag har min pojkvän och måste ju på något sätt försöka att hänga med han på lite skoj.

Men jag bestämmer takten.



Dina foton utstrålar stor! familjelycka!

Kanske kan även jag få tillbaka lyckan i mitt liv.

Men just nu känns den mycket långt borta......



Jag vill inte sitta här och vara elak.

Men hur är det att både ha en stor bjässe,

och en pytteliten hund?



Må så gott, ska på kalas idag till min kusin som fyller 33 år.



Må så gott Camilla, tänker på Dig!

Mvh Jennie

2009-07-18 | 14:22:57
URL: http://www.nalleholms.se
Postat av: nina vestlin-brånn

Hej där! Vilka fina kort du lagt in:)många bus-bilder på både 4 benta och 2 benta:)

hoppas allt är bra med er

2009-07-19 | 11:50:02
URL: http://www.brann.de
Postat av: Monika

Hahahahahahah..ni är så härliga ..vilka goa kort ni tar,,hihihiihhi Ingva Karlsson..den var ju bra..=)ja du ,allt här på din blogg får en som Teija sa sitta och dra på smilebandet...Härliga söta ungen Wilma ..så söt.Hoppas du fick en kanon lördag nu..med dina nya leggins=)=)

Kram från Motala.

2009-07-19 | 13:52:58
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Linda

Vad fina bilder Camilla!!

2009-07-19 | 16:32:39
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Ulrika

SJÄLVKLART tittade jag in här nu o ser att det bara är bus o ingen träning ha ha ha tycker det ser ut som ni tränade jättebra! Tänkte fråga om jag får "sno" två kort ett på tarzan när han springer o ett på Kaxe när han hoppas - tänkte ha dom då vi gör kurkompendium till alla kurser nu? Är det ok om de är på framsidan på två st kompendium?

Själva har vi plockat massor med kantarellser idag i regnet - hundarna lyckliga men blöta;-)

Vi ses väl snart igen på ngn lektion och vi ska gå på fotokurs el stampa sönder kameran;-)



Kram på er

2009-07-19 | 17:26:40
URL: http://www.skovdehundskola.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: