090715

Hej!
Idag är det en riktigt härlig dag! solen den skiner och värmer så gött :)
Jag och Wilma började dagen med att städa och tvätta här hemma. Sen gick vi ner till bygdegården och fortsatte där nere :) Wilma spelade så fint på pianot när jag städade.
Sen var vi inne och pärlade halsband. Var bara en timme kvar till maten, så jag tyckte inte det var någon större id'e att gå ut just då. Efter maten tog vi med oss Tarzan på en rriktig långsväng. Två timmar var vi ute...fast då hade vi endel stopp på vägen. Vi träffade på en äldre dam som var VÄLDIGT pratsjuk, så fick vi följe en bit av en yngre tjej som bor en bit bort. Och så hittade vi lite gott påvägen ;) Så vi tog god tid på oss at knata runt ;) 
Bilder från promenaden:
Här är vi vid stockamotrollen, jag tycker att den vägen är SÅ mysig!
Wilma och Tarzan.
Lilla godingen!
Wilma hittade detta intill dikeskanten, och försökte få igång Tarzan till bus ;)
Här hittade vi jätte mycket med goda hallon! Smakade kalas det!
Tarzan la sig i skuggan och vilade medans jag och Wilma mummsade i oss hallonen :)
En bit längre bort hittade vi även blåbär :p
Nu ska vi nog ta det lite lugnt en stund! jag vill ha en kopp kaffe känner jag ;)
Ikväll ska jag träffa Jenny, vi ska träna lite lydnad. Och jag tror att Johan ska vara med och fota lite. Jag vill ha lite bilder när vi tränar. Vi pratade även om att videofilma oss. Är lite jobbigt att se alla fel som man gör ;) Men grymt nyttigt! Själv vet jag att jag kan vara grymt tjatig, men försöker att inte vara det ;)
Så är det lite roligt att se hur jag och Kaxe ser ut när vi går oxå. Det ser man ju liksom inte själv.....
Hoppas att alla har det riktigt bra!
Kram Camilla

Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

fin bilder :D



http://www.mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-16 | 11:31:23
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: JENNIE/NALLEHOLM

HEJ



TACKFÖR INLÄGG I MIN GÄSTBOK PÅ MIN KATT`S

HEMSIDA:

www.helmerman.se



JAG HAR EN PERSONLIG SIDA FÖR MIG,

SOM HETER: www.nalleholms.se

DÄR HAR JAG EN SANKT BERNHARDS FORUM/GÄSTBOK.

OCH EN DEL ANNAT KRING SANKT BERNHARDS HUNDEN.

SKRIV GÄRNA DÄR! VILL GÄRNA HA KONTAKT MED DIG!



JAG HAR OCKSÅ MISST MIN HUND.

DET ÄR EXAKT EN MÅNAD SEDAN IDAG, SNYFT!



JAG BEKLAGAR BARONS BORTGÅNG.

JAG KÄNNER FÖR DIG.



MVH JENNIE/NALLEHOLM

2009-07-16 | 12:27:01
URL: http://www.nalleholms.se & www.helmerman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: