090714

Hejsan!
Nu sitter jag och Wilm i soffan och slöar lite ;) Wilma pärlar, och jag bloggar. Är strax klara för att åka till visingsö. Ser fram emot att komma iväg lite :p 
Jag skrev ju igår att jag skulle lägga ut lite bilder....så det är bäst att göra det då ;)
Här sitter Kaxe på mitt jobb, och väntar på att få ett "varse god".
Det är en bit priness tårta som han väntar på att få smaska i sig ;)
Under natten slank både det ena och det andra ner i den magen.... Ost smörgås, leverpastej, kalkon... Ja, han blev bortskämd! Men Kaxe klagade inte! Snarare tvärt om :)
Här är vi i Tibro, vid ån och fiskar.
Ska vi ha den här på linan, pappa?
Hur går det Tommy? har linan fastnat?
Sådär, nu väntar vi bara på napp ;)
kaxe sitter och myser...lite trött efter natten :)
Hmmm, vad gömmer sig i vassen tro...
Inte mer än en vacker utsikt ;) Härligt!
Sen bar det av mot lekplatsen.
Ja, det är som det brukar...föråldrarna har det oftast roligast på en lekplats ;) Vilken tur att barnen tar med föräldrarna dit :p
Tittut!
Får man vara med där inne tro??? Ser ju lite kul ut ;)
Det var gårdagen det ;)
Idag är tarzan med Tommy på jobbet. och Kaxe får vara ensam hemma. 
Hoppas ni alla får en bra dag! Kram Camilla.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin fina kort! Gud så roligt att kunna ta med Kaxe till jobbet, det kan man kalla bra träning! =)

Jobbar du till helgen? KRAM

2009-07-14 | 09:32:30
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: