090122

Tog ett litet kort på Wilma efter att vi bäddat sängen i morses....hon syntes ju knappt bland alla nallar ;)


Sen tog vi på oss ytter kläderna, tog med oss Tarzan (som fortfarande är kvar) och knata ner mot dammen.


Här gungar vi på bra ;)


När vi kom hem satt vi en stund och tittade på alla djuren, en bok. Så såg vi en valross, så jag sa till Wilma "ser du vilka stora tänder den har?" Nej, svara Wilmis då, det är inga tänder, det är betar ju! :p


På eftermiddagen så gick jag och Wilma ut för att rasta Johan ;)


Kaxe var oxå med oss. Han har kliat sig lite på knölen, han känner väl av den rackarn!


Här fanns det ju lite snö på vägen, så Johan kastar snöboll på min Wilma!?


Men Wilma gav igen :p


Jaha, det var lite av min dag :)
Ska hänga lite tvätt strax, och sen lovade jag Wilmis att vi skulle spela grodor....så det är bäst att hålla det ;)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hallo,hallo...

ser ut att ha en jädra kondis ni alla..härliga promenader,och träning i stallet..Tarzan och Kaxe är så fina..och Wilma hon verkar vara en hejare på puzzel..Är den där maskinen bra den du trampar andan ur dig..:)har kikat lite på den?.........ha en jättebra helg även om du jobbar,kramisar från Monika

2009-01-23 | 11:52:40
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: