090111

Hej! Igår var vi iväg ett gäng och spårade med hundarna, tog en promenad och fikade i skogen. Själv var jag inte så fräsch, så jag hade inte med mig någon hund. Men jag hade med mig lilla Wilmis :)
Jag fick en massa kort från Björn och Karro, så jag tänkte visa en hel drös med kort nu......
Jag börjar med kort ifrån nyår...
Här är mammas fina dukade bord.
Det var en smaskig middag som de bjöd på! 
Lilla Wilmis och mormor.
Efter maten behöver man ju röra lite på sig....så då passade det bra med dans :)
Jag lånade syrrans kamera lite, och försökte fånga Björn på ett någorlunda bra kort.......men han vill ju aldrig vara med på kort han...
Här försökte han gömma sig bakom kuddar...men hihihi! Jag var snabbare än du Björn! Hehehe!
Lite godis måste man ju få äta på nyår! Det tycker iaf lilla Wilmis ;)
Vi spelade ett roligt spel. Och när det var slut, så hade vi väl inte dirrekt något att göra... Jag får nog snart hålla med syrran, ni som läser min blogg börjar väl snart undra vad vi är för familj, hehehe. Men man måste ju ha kul, och bjuda lite på sig själv ;) Så det började med att Björn knäppte ett par foton på mig...
Mamma kom då på att när jag och syrran var små, så brukade hon skämta lite med oss.... och gick ut ur rummet och kom tillbaka in med denna nylonstrumpan över huvudet :)
Hehehe! Det ser ju bara för roligt ut!!!!!
Så jag ville oxå prova :)
Sen gick vi laget runt med denna strumpan...
Tommy.
Wilma.
Syrran.
Vid det här laget så hade jag skrattat så jag fick ont i magen. Men när Gunnar sen tog på sig strumpan så låg jag dubbelvikt på golvet :D
HAHAHAHA!
Och det slutar inte här.... För sen kom vi på att om man drar ner strumpan över huvudet, och sen drar den långsamt upp. Då ser man ju UR dum ut!
Tänk vad mycket dumt man kan komma på, när man är lite sysslolös en stund ;)
Ja, det var våran nyår :) 
Bland alla kort jag fick, så fann jag ett härligt kort på Gunde och Björn som jag ville ha med.
Inte alla hundar som får åka fyrhjuling...
Nu till gårdagen...
Alla på plats ute i Loringa skogen. Wilma blev mycket fäst vid lilla söta Loke!
Jenny med blodflaskan ;) Gott?
När vi lagt spåren så tog vi oss en promenad.
Efter promenaden blev det lite fika, och sen var det dags för hundarna att jobba....
Lilla Wilmis och Björn.
Kathi och lilla Loke var först ut att spåra.
Min sötis!
Gunde väntar på sin tur...
Men väntan var inte så lång, och nu är han iväg. Gunde kör riktig räser när han spårar..
Sen var det Rasmus tur att för första gången prova ett blod spår. Och som alla hundar idag, gick det ju kanon bra!!!!!
Tack för en jätte trevlig dag ute i skogen!!!! När jag väl kom ut till skogen så tyckte jag verkligen att det var värt det!!!! Skogen får nog alla att må lite bättre :) Hoppas att alla kan vara med om ca 2 veckor igen! Får bestämma dag lite fram över... 
Ha det gott allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skrattade gott åt nylonstrumpebilderna!

Korten från i lördags var bra! Det var skoj.

Kram Kathi

2009-01-11 | 14:19:43
Postat av: Kathi

Hej igen,



Jag snodde en bild från dig...hoppas det inte gör något!

Kathi

2009-01-11 | 14:30:27
Postat av: Alexandra

HAHAHHAHAHHAHAHA vilka HÄRLIGA kort...din familj verkar toppen tycker jag =) mkt humor och glädje. Lite knas ska det vara det gör det hela mkt mer "ärligt & varmhjärtat". Kramis

2009-01-12 | 20:12:53
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: jenny

hittade denna information om springa...hittade inget om jaga...

hoppas det kan vara till nån hjälp..kramar



Springa: Att drömma att du vill springa men inte kan betyder att du kan få svårt att leva upp till dina ambitioner. Springer du med en förföljare hack i hälarna riskerar du att falla för en svår frestelse. Drömmer du att du springer efter någon annan eller något betyder det att du litar för mycket på ditt eget omdöme. Om du inte lyssnar mer på vännernas goda råd får du säkert ångra det en dag.

2009-01-12 | 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: