090110

God morgon!
Jag har vart ensam hemma i ett par dagar nu, och det har ju funkat bra ;) Jag har jobbat dag en av dagarna, och även hunnit med att jobba en natt. Wilma har då vart hos normor och morfar. I Onsdags när jag jobbade dag så fick vi åka in till stan med Jenny, jag har ju inget körkort... Så vi skulle först till dagis, men det var stängt!? Så det blev till att väcka mamma och Gunnar på tidiga morgonen, och Jenny körde oss vidare dit för att släppa av Wilma där. Och sen körde hon mig vidare till jobbet. Tänk vilken familj man har! Kör på en fram och tillbaka, och hjälper mig med Wilma när det behövs, och hundarna, och mycket mycket mer! Vad skulle man vara utan sin familj? Jag har sån bra kontakt med både mamma och Gunnar och syrran och Björn. Men även med kusiner och min mormor och hela tjocka säkten. Och jag älskar det! Vad som än händer så har man alltid någon att prata med, att sova hos om det behövs, att komma på en kaffe till. Ja, vad skulle man göra utan sin familj? Jag hoppas att jag ger dem lika mycket som de ger mig ;)
Lilla Wilma har sovit som en gris inatt. Vaknade en gång vid elva, men somnade om ganska fort. Jag däremot har legat och vänt och vritt på mig hela natten lång. Hade SÅ svårt för att somna, och när jag väl gjorde det så drömde jag en massa knepiga drömmar där jag ena stunden blev jagad, för att i nästa fösöka rädda någon annan som blev jagad. Och hela tiden var det en liten sjö som vi sprang runt..... Tänk så tokigt man drömmer..... De säger ju att man kan tyda drömmar. Jag undrar jag vad det betyder när man blir jagad, jag har drömt en massa sånt den sissta tiden. Jag som skulle börja träna efter nyår sköter mig ju nästan rätt bra, så som jag ränner på nätterna, hihihi. Jag har hört att om man drömmer om döden så betyder det att det kommer att ske en förändring....men mer än så vet jag inte om drömmar....
Så, jag är lite smått trött nu.....men piggnar väl till efter någon kopp kaffe :)
Idag ska vi ut ett par stycken och spåra. Det ska bli kul att komma ut till skogen lite! Är ju rätt gött väder ute. Men jag saknar snön! 
Med lilla Kaxe är det bara bra! Han har ju knölen än, men han kliar inte, han har inga sår, och han mår toppen, är piggelin! Och det är ju skönt!!!! 
Baron och lilla Trazan mår oxå toppen! Tarzan är det full fräs i, och Baron han tar det lilla lugna :) Härligt med alla personligheter som de har!
Jaha, jag ska försöka blogga ite mera....det går upp och ner det där... Men man har så mycket annat att göra....
Ha det gott! Kram!

Kommentarer
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Hahahahaha jag det var inte så farligt att vara ensam då..:)Tur att familjen finns nära..tycker likadant.Drömma kan man göra så konstigt..kan bli vad som helst..tur att det inte är i verklighet ibland :).Känner mig också trött ,fast jag har sovit gott idag..men ibland så....!!!Gott att alla hundar mår bra då mår vi också gott..Kramar till er alla / monika

2009-01-10 | 17:28:08
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: jenny

hittade inget om jaga..men hittade detta om det kan vara till nån hjälp. kramen



Springa: Att drömma att du vill springa men inte kan betyder att du kan få svårt att leva upp till dina ambitioner. Springer du med en förföljare hack i hälarna riskerar du att falla för en svår frestelse. Drömmer du att du springer efter någon annan eller något betyder det att du litar för mycket på ditt eget omdöme. Om du inte lyssnar mer på vännernas goda råd får du säkert ångra det en dag.

2009-01-12 | 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: