090106

Nu var det ett tag sen som jag bloggade... Datorn har krånglat lite. Och sen har jag jobbat ett par nätter....då hinns det liksom inte med att blogga ;)
Har fått kort av syrran från våran tur i skogen, då vi spårade!
Lilla Wilma på Björns axlar...


Ett SÅ sött kort på syrran och Wilma!




Nu är det dags för Gunde att spåra...




Nu har Gunde hittat klöven! Det tog inte lång tid :)



Karro och Wilma bland alla granar :)


Tarzans tur att prova på.... Spååååra....


Sniff, sniff, sniff.....här är man mycket noggran ;)


Men han var ju jätte duktig Tarzan!!!!

Lilla goa Gunde!


Wilma och Tarzan dansar :p


Här kommer lilla Wilma körandes på sin motorcykel! En rolig liten leksak :)



Jag och Wilma spenderade en bra stund inne på lekrummet häromdagen....
Här är Wilma med sina my little ponnyn...


Sen ville hon vara doktor....och jag var så, så sjuk....så Wilma tog på mig en partyhatt....fast i låtsades nog att det var ett munskydd....


Sen plockade jag fram fotbadet, så Wilma fick prova det. Och det var lyckat! Hon ville inte sluta bada sina fötter :)


Hittade min lilla gubbe så sött i soffan här om dagen. Han kurade ihop sig på en liten plätt på soffan....såg så gosig ut så!


Lutar han sig lite bakår så dröttar han väl ner?


Va ute i Loringa oxå. Då var Kaxe med oss.




Det gottaste med skogen är fikat!


Wilma och Kaxe lyssnar på Tommy när han ylar...


Oj vad han ylar husse.....


Jag tror att jag hjälper honom..


Sådär...det var bilderna som jag hade på lager ;)
Jag och Wilmis är själva ons-lörd, för Tommy sska vara i stockholm....GÖTT! Hehehe, ne...jag har aldrig vart själv så här ute i ödemarken förut....kanske är tur att jag har kusinerna så nära....ifall jag blir mörkrädd :p
Har lite att pyssla med i veckan. Men det ska bli skönt att få en massa tid med Wilmis, för det saknar man i mängder när man jobbar natt! Man hinner inte lika mkt, eftersom man sover bort en del av dagen, och jag är alltid lite seg när jag vaknar. Tar ett tag innan man kommer igång...
Ha det gött allihopa!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Godkväller...vilka härliga skogsspårbilder..så duktiga hundar ni har :)Wilma är då för söter på sin motorcykel..va både det bli i äldre ålder,SPETTA..hihihihihi.Visst är det skönt med fotbad,(har ett själv)..Inte behöver du vara rädd,du har ju STORA VAKTIGA hundar..:)(.är så glad att ha fått träffa dig,och din härliga familj,följa er i bloggen genom datan och live..hoppas på flera gånger.:))många varma kramar från oss..

2009-01-06 | 18:16:24
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Nancy66

Tjusiga foton, ja det är duktiga våra vovvar,,,:-)

Lycka till brorsan och som sagt, du har ju vakten som krävs och njut nu riktigt tillsammans med gosetjejen,,,,kram, <3

2009-01-07 | 23:09:08
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: