Föreläsning

Idag har fick jag sovmorgon, gött ;)  När jag hade gått upp, och hunnit dricka en kopp kaffe, så jag vaknat till lite, kom Jenny, Robert, Ella och Molly på besök. Robert är Tommys bror, och de har vart nere i Skövde och hälsat på under helgen, de bor uppe i Sandviken. Det var riktigt kul att se dem en stund!
När jag vaknat till och vart lite social en stund, pälsade jag på mig, och tog Kaxe ut på en promenad. Det har regnat här idag, och jag och Kaxe var ute i det blöta i drygt en timme. Det var en skön promenad, men man var bra blöt när man kom hem :p




TJOHOOO! Här finns det spring i benen!!!!







Min snygging ;)



Efter promenaden kände jag mig lite krasslig. Vet inte om jag börjar bli sjuk eller inte....hoppas det stannar vid att vara lite hängig.....vill inte bli sjuk! Var lite tveksam på om jag skulle ge mig av till aspö eller ej. Men Ullrika är ju så grymt bra, och jag har sett fram emot denna föreläsning så, så länge.....så jag åkte dit. Och det ångrar jag inte det minsta! Jäklar vilken bra föreläsning!!!! Fick se 6 hundsläpp, alla varianter: tik-hane, hane-hane och tik-tik. Så skulle vi studera hundarna, försöka se signalerna som de gav varandra, och säga vem av hundarna som var den dominanta. Det var jätte kul. Vi fick även se på film om hundmöten, titta på foton, vi fick göra grupparbeten och lära oss en massa nyttigt. Kanske skriver mer om detta i morgon då jag är (förhoppningsvis är) lite piggare.
Nu ska jag se klart på Beck. Ha det riktigt gott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja det var en snygging du hade på sista kortet :P:P..... Ska du ut i ringarna i vår? Men fyyy e du mes sjuk?? Du får krya på dig. Jag ska jobba natt i morgon jag. HAHHAHAHHA mjölken har ingen mun...hon är väll för go.



Kram

2009-02-23 | 22:55:05
Postat av: Teija

Hej :)

Det är en fröjd att titta på dina bilder här i bloggen. Ni gör alltid så mkt tillsammans :) Och att se hur kul Kaxe har det när han får ränna på...okopplad i snön :)

Våran snö är nu helt borta :(( Bara regn som faller...

Jätte intressant föreläsning låter det som. Ni verkar ha mkt sånt där...

Ha de gott. Varma kramar från Teija & tjejerna.

2009-02-26 | 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: