090223

Hejsan!
Idag låg jag kvar i sängen riktigt, riktigt LÄNGE!!!! Jag gick inte upp ur sängen förrän klockan var 14 :P Hade en liten varm och go Tarzan som myste med mig ;)
Men jag tror det var tur att jag slöa så länge, för jag blev inringd, och får jobba två nätter nu, så man kan nästan säga att jag gick upp i lagom tid iaf ;)
Jag har ingen feber, men jag är snorig, och tung i huvudet. Så jag får ta det lite lugnt,så blir jag snart bra igen tror jag.
Har bara gått en promenad idag, och den tog jag med Baron.


Såg att barons ena klo såg lite knepig ut. Hans klor är lite konstiga över huvud taget....det är som en hylsa runt pulpan på honom...kan jag förklara det så tro? Förstår ni? Så när jag klipper får jag vara lite försiktig så att han inte får sprickor i klorna....han har klyvet en klo en gång. Och nu är det första lagret på klon uppfläkt, men jag kan inte klipppa bort det, för det sitter så illa... Får hålla lite koll på den!
Wilma inspekterar Barons klo...hon borde bli veterinär när hon blir stor :)


Wilma har vart på dagis idag. Kul för henne att leka med alla barnen! Igår var hon en stund hos mormor. De skulle äta lite, och mamma skulle kolla så att inte mjölken var sur. Så mormor frågade Wilma hur man såg att mjölken var sur. Och Wilmas svar var att mjölken har ju ingen mun! Hehehe, ne, hur ska man då se om mjölken är sur?
De hade även gjort kort hos mormor igår, Wilma hade gjort ett till pappa. Idag så fixade hon till det kortet lite ;)


Fint så!


Jaha, nu ska väl jag fixa till mig lite, och sen ta det lite lugnt innan jag åker till jobbet!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: