090221

Halloj!
Den här dagen har gått hur fort som helst, jag gick upp, och sen blev det kväll...nästan ;)
Vi var på teater idag, Det Bästa Av Disney, Aristo Cats kids och Djungelboken kids :)

Det var jätte kul att gå på! De är så, så duktiga alla de som är med i denna teatergrupp! Det är andra gången som vi ser dem, fast första gången så var det bara ett litet smakprov på Astrid som vi såg. Sångerna är många, och glada, och såklart så känner man igen många av dem :) Så man sitter och nynnar med lite. Det var svårt att få något bra kort med den lilla mobilen ;) men här kommer två...


Här har vi Baloo.


Så till alla er som bor här omkring...Håll utkik efter "Skövde musikteater", och gå på deras föreställningar! Stora som små, det är en teater för ALLA!
Hundarna har inte fått lika mycket aktivitet idag...Tarzan och Baron har bara fått vara i trädgården. Och jag och Kaxe tog oss en skön promenad nu i kväll. Det snöar rätt mycket här nu. Vägen var rätt igen snöad, så det blev till att pölsa i snön ;) Det kommer säkert att vara fint i morgon när man vaknar!
På tal om i morgon :D Då ska jag på föreläsning, hundens signaler 2. Så jag har väntat på detta! Det är Ulrika på skövde hundskola som håller i föreläsningen. Jag och syrran gick på hundens signaler 1 för typ ett år sen, och sen dess har jag vart "fast" i skövde hundskola ;) Jag och Kaxe har avverkat Klicker kurs steg 1 och 2, viltspårskurs grund, rallylydnad steg 1 och med Baron har jag gått en aktivitets kurs :) Allt på ett och samma år ;) Men hon har så många bra kurser, och de är så bra instruktörer. Och Ulrika kan verkligen hund. Hon är TOPPEN att lyssna på!
Gå in och titta på hennes hemsida om ni vill: www.skovdehundskola.se
Igår städade vi nere i bygde gården. Det behövdes! Riktigt skönt att ha det gjort! Wilma hade med sig sin motorcykel ner, men hon körde inte så mkt på den. Det är roligare att springa runt i stora salen och busa ;)


Nepp, nu blir det till att slöa lte framför teven innan man kojsar!
Kanske tar något att mumsa på oxå....kanske en "HotDog" vore gött!


Hihiihi! Så mycket man hittar på nätet :) Men jag tycker det är lite kul ;)








Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: gea

Hej! Fin blogg du har! Ja, det förstår jag att teatern var bra! Funderar om det var Niklas som var Baloo? Vi var på kalas och det var jätte-trevligt!! Förstår att Wilma tycker det är roligare att springa i de stora lokalerna! kram

2009-02-21 | 23:13:21
Postat av: Camilla

Visst var det Niklas som var Baloo!

2009-02-22 | 13:11:35
Postat av: Nancy66

Kuligt med teater, ja vi hade det också trevligt hos Irene. Hon gör ju såååå god mat,,:-)

Roliga bilder,,,hihi

Ha en fin söndag, kramen

2009-02-22 | 15:30:32
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Kathi

Vilka roliga bilder!!

Jo, jättebra föreläsning. Ulrika äger!

Kram Kathi

2009-02-22 | 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: