090220

Hejsan!
Jag och lilla Wilma tog med oss Tarzan, och begav oss iväg på en liten promenad på åkrarna här.
Lilla Wilma i full fräs :)


Hon hittade en stor "kvast" som hon ville ta med hem, en julgran sa hon att det var :p Men den fick hon lämna kvar, hihihi.



Lilla Tarzan tycker oxå om kvastar...




Godingen!


Tarzan på upptäcktsfärd!


Hehehehe, lite snöigt?!



Här satt Wilma och Krama och Pussade Tarzan en bra stund, och talade om för honom hur mycket hon älskar honom :)


Efter en stund började magen kurra, så då gick jag hem med min lilla kock...
...för idag var det Wilma som fixade middagen här!


Dukade så fint så, gjorde hon oxå...


Och sen serverade hon maten...det är svårt att nå när man är liten....tur att man får plats på bordet ;)


Ser gott ut det där! Undra om lill matte gjort något till oss oxå?


En stund efter maten gick jag och Baron och hämtade posten. Här sitter min lilla gubbe i trädgården!


Men Baron! Inte räcker man väl ut tungan?!


Ooops! bFörlåt! Trodde inte du såg....



När Tommy slutat jobbet åkte vi till Tibro, Tommy och Wilma handlade, och jag tog en tur med Kaxe.


Vi stannade till en stund i Tibroskogarna innan vi åkte hem.
Lilla Wilma somnade i bilen :) ser ju så gött ut!


Tommy lånade Wilmas mössa igen...hehehe!






Wilma hittade en ny julgran att släpa till "huset".


En riktigt glad Wilma, vid sitt "hus", julgranen har hon ställt så fint där vid bänken ;)


Här skulle hon bygga ett hus.....



Min Kaxe man!


Det har vart en jätte härlig dag idag! Solen har värmt idag, så jag njöt rätt bra när jag och Wilma var på gärdet! Har vart ute nästan hela dagen, så nu är det rätt skönt att få vara inne och ta det lite lugnt... Tommy och Wilma har bakat bröd ikväll, det står och jäser nu...hoppas man får smaka lite sen ;)
Jag hade tänkt att hälsa på syrran idag, Wilma pratar om henne varje dag här. Men hon är sjuk, så då vill man ju gärna inte komma dit och bli smittad :S Krya på dig syrran!
I morgon ska vi på barnteater tillsammans med ett par vänner. Vi ska se Disneys bästa. Ett par andra vänner till oss är med i teatergruppen, så då blir det lite extra kul att gå ;)
Jag ställer ju inte ut Kaxe så ofta, så jag hänger inte med i alla utställningar som är runt om i landet :p Men jag vet att det är utställning i morgon...i Karlstad var det va? Så jag håller tummen hårt för alla er som ska åka dit! Lycka till från oss!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: