090215

Hejsan! Jag och Jenny skulle dra med Kaxe i Fredags, men jag blev inringd och skulle jobba 17-21, och när jag sen skulle ge rapport till nattarna, så kom det bara en personal till jobbet....så då stannade jag kvar och jobba natten med...man kan ju inte vara själv på 40 boende... Så det blev att jag fick jobba natt hela helgen :) och det tackar jag för :)

Jag och Wilma var hos mamma och gunnar i Fredags. Lite kaffe är ju alltid gött!

Wilma fick en alla hjärtans dag pressent!


Ett bak sett!



Här gör hon pankakor till mig!


Sen gick vi ut och lekte lite :) Roligt att få vara på en lekplats och leka!




Sen bakade mamma och Wilma bullar! Så hon fick prova sakerna som hon fick!






Så fina bullar hon gjorde lilla Wilma! Hjärtan och allt!!!



Wilma och morfar!


Kaxe var med mig på jobbet sen! Han skötte sig UTMÄRKT!!!!




Men sen fick han ju gå med på natten oxå, och då var han TRÖTT!!!! Många intryck från EN avdelning, och nu skulle han knata på fem.... Och en av de boende ville INTE sova när han såg Kaxe, han ville leka med sin vän hunden :p
Så Jenny hämtade hem honom vid tolv. Och han blev jätte glad när han såg henne :)
Tröttisen!


Igår var Tommy och Wilma me Jenny, Karolina och Björn ut i skogen. Har snott lite kort av dem :) Synd att jag missade det! Men jag vill ju inte säga nej till nätter :p Och det blir säkert fler gånger som vi packar väskan och ger oss av till skogen ;)






GODING!




En härlig bild på min kära sysster!


Detta mumsade de på!!! Och jag missade det :(



Tommy i Wilmas mössa, hihihi!



Får be om ursäkt till stackars Johan! Vi skulle fikat på tårta i Fredags, men jag skippa det då jag ville jobba.....så Johan blev oxå utan tårta...Sorry! ;)
Ska iväg och jobba en natt till nu, sen är jag ledig ett tag :) Fick bli en snabb blogg idag, men ändå kul att slänga upp ett par bilder från helgen....
Ha det gott! Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte riktigt hur jag ser ut på den där bilden... Lika konstig som vanligt... Men det var en underbar promenad, gick den idag oxå. Ha det så bra så får vi synas en dag. Kramar från syrran

2009-02-15 | 19:18:14
Postat av: Alexandra

Lämnar inte ett avtryck så ofta men jag läser ;) häcken full du vet hihiihih.....Visst är det trevligt med dubbla skift :P jag gjorde 13:45-06:00 i somras pga utebliven nattarbetare...bra seg var man en dag efteråt HAHAHHA men håller med om att man inte lämnar kollegor i sticket utan då gör man det man måste. Så fina kort som vanligt. Kram

2009-02-15 | 22:57:05
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Monika

Hejsan..skönt att få jobba lite,har själv jobbat helgen som var nu..så är det dags igen på Onsdag..Fina kort,på er alla som vanligt.vad kul att Kaxe kan få följa med på jobbet ditt..Ha det så jättebra nu..kramar från oss.

2009-02-16 | 19:45:25
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: