090203 Spårat!

Hejsan!
Vi åkte iväg och spårade sen... Jag glömde av att höra av mig till Kathi, ber så hemskt mycket om ursäkt!!!!! Det ska inte upprepas :p
Vi gick från Jenny, en liten lagom bit ifrån där hon bor spårade vi. Det är så mysigt att samla ihop ett litet gäng, och gå en runda tillsammans. 
Björn och Jenny lägger spår, vi andra väntar :) Här står Karro och Gunde. Fast Gunde syns knappt :p
Wilma vaktar ryggsäcken med fikat i :)
Jenny kommer tillbaka från skogen...med det goa drickat :p
Sniff,sniff...hmm...jag undrar jag om de ska ta fram fikat nu....
Jupp, det gjorde vi. Kaffe och chokladmuffins, varm choklad till Wilma. 
Det smakar ALLTID så gött med kaffe ute i skogen! Se bara så nöjd Jenny ser ut ;)
Här sitter jag så snällt och väntar, och inte en enda liten smula till fika fick jag :(
Rasmus ligger gött här :)
Lilla Gunde.
Min goding!
Moster Karolina och lilla Wilmis!
Sen var det dags för hundarna att spåra. Gunde var först ut. Han är så snabb när han spårar! Och duktig!!
Nästa hund ut var Rasmus, oxå en duktig kille....såklart ;)
Och sen var det Kaxes tur. Han har inte spårat på ett tag, och han tyckte att det var lite läskigt. Fast han har gått lite på spänn alla gånger.... Kryper lite fram, har rest ragg ibland, och hoppar till om jag knäcker en gren under foten :) Men han var super duktig!!!! 
Jenny och mitt lilla hjärta!
Får tacka för en TOPPEN dag!!! Längtar tills nästa gång vi spårar!
Innan vi åkte hem från Jenny, ville Wilmis klappa hennes kaniner. Fina så!
Jag följde med Jenny hem till Rolf och Helen. Där stod det en cykel som väntade på mig. Den fick jag av Johan och Jenny i födelsedagspressent. Helt otroligt!!! Så när det blir lite varmare kan jag börja trampa till jobbet igen :) GÖTT! Och nu kan jag börja lära Kaxe springa breve cykeln.
Jag ska strax ut med Baron och Tarzan. Tror jag tar mig en kopp kaffe till bara :) Kaxe är trött kan jag lova. Jag ser så mkt fram emot i morgon, när vi har rally lydnaden! Det är SÅ kul att gå den kursen! Jag hoppas att tvåan börjar snart. Tror att det var i slutet av Feb, men är inte säker...... Men det märker jag :p
Ha det gött! 

Kommentarer
Postat av: Teija

Heeej :))

Ja som vanligt har du helt underbara bilder i bloggen på era utflykter. Och med kaffe o muffins.!! Mums! Visst e de gott med fika ute i det fria!

Kul med spår! Det skulle jag också vilja prova på med mina. Jo, jag har ju gjort det men inte så på "riktigt" som ni gör... :)



Allt gott till er alla.

Många kramar från Teija & tjejerna.

Postat av: Kathi

Hej Camilla!

Jag hade gärna följt med, var ledig...Men det är lugnt, du kanske kommer ihåg oss nästa gång!

Kram Kathi

PS visst var vi i Loringaskogarna!

2009-02-04 | 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: