080203 Förändring är gött! :)

HALLOJ!!!!!
Jag har inte bloggat så flitit...men har vart utan dator IGEN :(  Men nu har jag min lilla vän tillbaka, så nu kan jag blogga för fullt ;)
Har jobbat natt i helgen, det har gått super bra. Har vart så lugnt och skönt, lite lagom med spring. Så har jag jobbat tillsammans med en som vet vad humor är :) Allt blir ju bara så mycket roligare om man skämtar och driver lite med varandra :)
Jag har blonderat mitt kära hår....orkade inte slinga det, så det blev hel blont! Hehehehe, tog ett tag innan jag tyckte att spegelbilden var OK ;)
Sen passade jag på att klippa mig, och skaffa linser....så, så här ser jag ut nu ;)
Skönt med lite förändring! Jag har fyllt år oxå, och då fick jag en massa kläder, och pressent kort på kläder, så nästan en ny garderob har jag fått me :D Underbart!!!!!
Har tagit lite bilder med min kära mobil. Fick ett så sött kort på lilla hjärtat här en morgon, hon ville se ut som musse :)
I Lördags skulle Nancy och Fradde med familj åka till Ullared och handla. Vi lovade för ett tag sen att vi skulle vara barnvakt då, vilket vi fick vara i Lördags.... Men jag jobbade ju natt, så Tommy fick väl ta busfröna, och jag sussade gott i en av sängarna ;) Men det hade gått jätte bra med ungarna, de är riktigt goa! Så det kan vi göra om en dag, men kanske vore bra om jag är vaken nästa gång :p
Robin
Kevin, som inte ville bli fotad :)
Lilla Wilmis.
Tommy tar en paus ;)
Kaxe var med, och busade med Cora hela dagen!
Cora.
Idag har jag och Wilmis poppat musik på förmiddagen, riktigt goa party-låtar :) som Solid Base- Push it, Alice Deejay- Back in my life, Bomfunk MC's- Freestyler m.m, sicka goa minnen man får :)
Jenny kommer hit strax och ska äta lite, sen sticker vi hem till henne och möter upp Karro och Björn. Där ska vi sen spåra med hundarna. Kul!!!! Och i morgon har jag och Kaxe avslutning på Rallyt, två roliga hunddagar! :)
Har ett gos kort på Kaxe och Tarzan när de myser! Gosingar!
Så får jag avsluta bloggen med något som jag ÄLSKAR att mosa i mig!!!!!!! Har ätit två stycken än så länge, men fler lär det ju bli ;)
MMMMM! :p
Lägger säkert ut kort från dagen senare i kväll. 
Ha det gott!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej hej så kul att läsa dina rader igen....Jäklar vilken förändring i utseendet hihih så snyggt det blev..eller snyggare kanske man ska säga ;) Så gott att få ta hand om sig själv ibland för man mår lite bättre då. Lilltjejen är lika söt som vanligt. Mmmmm semla YAMMA.....Kram

2009-02-03 | 14:03:42
Postat av: Kathi

GRATTIS på födelsedagen (i efterskott)!

Kände inte igen dig efter förändringen! Är du säker på att det är du?

Kram Kathi

2009-02-03 | 19:00:13
Postat av: jenny A

jäklar va snygg du blev ;-) ...du har tur du som har rakt hår!! o grattis i efterskott!

hoppas vi ses snart..saknar

kramar

2009-02-03 | 19:35:47
Postat av: jenny A

jäklar va snygg du blev ;-) ...du har tur du som har rakt hår!! o grattis i efterskott!

hoppas vi ses snart..saknar

kramar

2009-02-03 | 19:39:40
Postat av: jenny A

jäklar va snygg du blev ;-) ...du har tur du som har rakt hår!! o grattis i efterskott!

hoppas vi ses snart..saknar

kramar

2009-02-03 | 19:39:50
Postat av: Camilla

Tackar för alla snälla komplimanger om min nya look ;)

Kramizar Camilla

2009-02-03 | 19:55:02
Postat av: Monika

GRATTIS ,GRATTIS::till ålder av ????...hehehehe..Jättefina bilder..på hundar och er,och på dig var det ,det bästa =)..har också linser,men jag är så LAT,så jag trycker på mig glasögonen bara..=)Semla,sååå gött !!har ätit en..blir flera här me..ha det sååå gooottt!!!!kram.

2009-02-03 | 21:57:03
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Sandra

Guud va fin du är efter din "förvandling" det passade dig verkligen! Ja det är roligt att spåra, Sasse fattar inte galoppen riktigt bara..hehe!! Kraaam

2009-02-04 | 21:17:30
URL: http://lovelyversace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: