Dagarna de går :p

Hej!
Shit vad dagarna går!!! Jag har verkligen jobbat en hel del nu...men NU ÄR JAG LEDIG :D
I helgen var vi på kalas. Irne och Peder firade 40-års kalas.
Tyckte Irene hade dekorerat så fint, med blåbärsris!
Emelie.
Lilla söta Anna!
Simon.
Hanna.
Tipspromenad.
Nancy och Fredde....hahaha, jäkla Fredde!
Vackra rosor på bordet...
Monica.
Nancy och Fredde.
Iren och Jocke.
Wilma och farfar.
Monica, Morgon och Simon.
Tommy.
Lilla Wilma.
Peder.
Tack för trevligt sällskap, och god mat :)
Efter kalaset åkte jag till jobbet. Nu har jga inte så mycket koll på dagarna...har vart lite mycket för mig denna veckan....men jag tror att detta kortet är taget i Lördags morses...
Mys-pys!
I Söndags hade jag och Jenny uppvisning i rallylydnad. Tänkte blogga om det senare idag, för jag kommer lägga ut bra info om rally oxå. Men kan säga att det gick super bra!
jag jobbade natten till Söndag, och min arbetskamrat blev sjuk 02.30, och gick hem 03.30. Så jag jobbade ensam :( helt själv med 38 boende :( Phu! Sen hem och sova 4-5 timmar, sen upp och visa rallylydnad. Sen hem och göra iordning sig, vila 45 minuter, och sen till jobbet och jobba en natt till :p SHIT! Kan lova att jag var trött i går!!!!
Lite kort från i helgen...
Kaxe, min ståtliga kille!
En vacker bild från igår kväll :)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monika

Gott med kalas..träffa en massa vänner och släktingar..gott fika.Rallylydnad är nog ngt bra för hund och förare..Duktiga ni,ser fram mot nästa blogg.Fina kort som vanligt..vacker bild den sista..=)

Ha en fin ledig dag..,jag gick av idag..Krama alla från oss till er alla..=)=)

2009-08-18 | 13:45:15
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Karro

Fina kort som vanligt. Kul med släktkalas, vi var på 18årskalas i fredags. Får ta att ses en dag snart. Kramar karro

2009-08-18 | 14:05:03
Postat av: Nancy66

Jättehärliga foton. Ja det var kul som attans, :)

2009-08-18 | 18:35:15
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Emma W

Vilka fina bilder! Såg Emelie blom på en bild från kalaset.. hehe

2009-08-19 | 11:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: