090818

Bologgar gårdagen som jag inte orkade igår då :P
Jag och Wilma hade lite mys på morgonen. Det finns ju fördelar med att solen visar sig mindre oxå :p
Min goa tjej!
En morgon trött loba :D
Min lilla goa Wilma, som spelar elgitarr för mig :)
Jag, Wilma och Loba ute på promenad.
Vacker tjej!
Wilma och Loba.
Mitt lilla hjärta!
När vi kom hem plockade vi äpplen i trädgården, och gjorde denna sommarens första äpplepaj :D Kaxe fick vara med ute i trädgården. Sen vi fick hem Loba så är detta min stooora kille :p
Efter fikat blev det "spring i benen" på Wilma. Här tränar hon på kullerbyttor :)
GODING!
Kaxe ute i tädgården igen...busig kille ;)
Tarzan i full fräs...
Tätt fölt av kaxe..
När Tommy kom hem åkte vi till lekparken i Tibro. Där hade vi alla det riktigt roligt :p
HÄRLIGT kort på Wilma!
Tommy ville prova...
Var den lite läskig Tommy?
hahaha, Sicken polis!
Ja...jag undrar jag...vem som lekte mest ;)
Jag ch Wilma gungar.
Wilma kör pappa till Göteborg...tror jag det var :)
Vågar du åka denna Wilma?!
Jajjamen!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Kathi

Underbara, underbara naturbilder...

2009-08-19 | 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: