090813

Hej!
Idag har jag varit ledig :D Underbart!!! Jag och Wilma städade upp lite på förmiddagen. Tvättat har jag gjort i massor! Lilla Wilma råkade kasta ett klotljus på tvättmaskinen förra veckan :( Lite trots...men det var ju inte hennes mening att göra sönder den så! Men, då har tvätthögen här hemma bara vuxit...så, nu tvättar jag som en tok :p
Kaxe har blivit bättre med Missan ;) Här ligger han bara och kikar på henne ;)
Tog lite härliga kort på min underbara tjej i morses:
PUSS!
Sen tog vi en promenad med Loba, vädret var ju så fint...
Sötis!
Här är vi vid Suntorp kappel. Stannade till och fotade lite.
När vi var påväg hem så började det mörkna på himelen. Och vi hörde åskan. jag trodde vi skulle hinna hem, men nej,nej! Ca 10 minuter hemifrån så började blixtrarna. Wilma tyckte det var jätte kul. Hon satt i sin vagn och skrattade åt mullrandet?! Trodde hon skulle bli rädd jag! Det ÖSTE ner regn! Jag blev genom blöt på en gång! Sen kom haglet.... Jag gick där i kortärmat och fick skit ont om armarna. Jäkla hagel!!!! Wilma bllev rädd för haglet. Vet inte om hon fick ont på benen. Hon hade tunna byxor...eller om det var för att det verkligen öste ner både regn och hagel, såg ju knappt fram....
När vi kom hem och hade torkat, så plockade vi fram tapetrullen och började måla.
En blöt liten Loba...
Min goding Kaxe!!!
Lilla Tarzan myser i soffan!
Min trötta Kaxe!
Lilla Loba...trötter hon med :)
Jag tog med mig Kaxe till Tibro förut. Tommy skulle handla, så jag passade på att träna rallylydnad utanför affären. Han har ju lite svårt för att ha bra kontakt med mig, när det är massa folk runt om. I början ville han gärna titta på folket, men det släppte, och det sissta så gick han JÄTTE bra!!!!
Tommy släppte av oss på vägen hem, så vi fick gå hem den sissta biten. En promenad ville han ju såklart ha oxå. Fast jag tyckte inte det var så roligt i regnet....tröttnade på det tidigare idag ;)
Tarzan har fått sina kisse turer ute i trädgården idag. Han vill verkligen inte ut i detta vädret, så då tycker inte jag att det är så kul att ta med han på promenad heller...
Nu ska jag och Tommy strax äta godis och titta på filmen "Eden lake". Ska tydligen vara SUER BRA! Det blir så när jag är borta på helgerna....godis och mys blir mitt i veckan ist ;)
Ha det nu riktigt bra allihopa!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så kul att titta på dina bilder, det är såå mycket kärlek i vardagen! Riktigt fint! Man blir lite avis på massa hundar och barn! ;-)

Tusen tack för din kommentar! Det värmer så!

Du får kika in sen och se korten jag tog på Nelly, 7 år, igår! Kram

2009-08-14 | 07:22:52
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag önskar att jag hade fotograferingen som frilandsjobb. Tycker ju det är sååå skoj och om man samtidigt kunde med att ta en hundralapp eller två för allt jobb så skulle man kunna utveckla sej en hel del i form av utrustning och sånt. Eller om man kunde sälja sina bilder. ..? Men skulle jag jobba emd det på riktigt så skulle jag nog tröttna!.

Massa kramar!

2009-08-14 | 13:28:45
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Monika

Härliga kort som vanligt ..och Wilma kan verkligen posera framför kameran..hihihihhii hon är ju en van fotomodell..och jättesöt !!

Härliga kort på dina tre fyrbenta..

ha det gott nu när du är ledig..Kramar i massor till er alla.=)

2009-08-14 | 21:04:23
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Kathi

Wilma är ju för söt!!

Kram Kathi

2009-08-15 | 23:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: