090812

Hejsan!
Här hemma funkar allt bara bra med doggsen! De har vant sig mer med varandra, och stämningen börjar bli lite lugnare :) Loba har oxå börjat lära sig hur jag vill att min hund går i koppel :) UNDERBART! Kossor har hon slutat skälla ut, men hästarna är hon lite skrajsen för. Men det släpper det med. Jag låtsas som inget, bara går förbi.
Hundarna busade ute på åkern igår kväll igen. Gött att bara släppa ut dem innan man sticker till jobbet.
Jag och Loba tog oss en ordentlig promenad i efter middag. Jätte skönt var det! Hon fick gå lös nästan hela rundan. Gick förbi gårdar, människor och katter. Hon bryr sig inte ett skvatt, underbart!
Mysiga vägar :)
Duktiga, fina lilla Loba :)
Äntligen en bäck!
När jag kom hem tog jag en kaffe, sen kom mina godingar hem. En busig, och en jätte trötter :)
Tommy och Tarzan...Zzzzzzzz!
Lite mys!
Sen tränade jag och Kaxe rallylydnad. Det gick jätte bra idag!
Hade dock varken skyltar eller koner idag, men träning blev det iaf ;)
Min lilla Tarzan buse!
Min kusin Jenny var en här snabbis. Måste ju fota :)
Jaha, det var denna dagen det :) Nu ska jag och Tommy kolla på film. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tänk att dessa kossor ska vara så hemska? Samma här.... härliga kort som vanligt =) Hoppas filmen var bra å att ni fick en mysig kväll. Kram

2009-08-12 | 22:30:10
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Alexandra

Tänk att dessa kossor ska vara så hemska? Samma här.... härliga kort som vanligt =) Hoppas filmen var bra å att ni fick en mysig kväll. Kram

2009-08-12 | 22:30:30
URL: http://www.walkoflife.se
Postat av: Monika

Godkväller..=)

Visst är dte gött att ha åkrar bakom stugknuten..bara att släppa ut så sköter dom rastningen själva ..hahahahahaaha så slöer en är..hihihihii..

Du har ju också härliga promenadstråk..ser så fint ut där du bor.=)

Ha det så skönt resten av veckan..Kram från oss..

2009-08-12 | 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: