090810

Hejsan!
Idag på förmiddagen har jag och Wilma tittat på film "på andra sidan häcken". Den är rolig! Jag och Tommy såg den igår :p
Sen har vi pärlat halsband, och Wilma har läst saga för:
Japp...Loba fick höra om Alice i underlandet :)
Jag ville fota Wilma lite...och hon ställer så gärna upp på sånt :) GODINGEN!
Min goa tjej!!!!!!
Wilma och tarzanfisen ;)
Vid tolv kom Tommy och hämtade Wilma, hon ska vara hos mormor och morfar lite, så jag kan få vila. Jobbar ju natt.
Här sitter hon och väntar på Tommy....väskan packad med leksaker, och nallen med sig :)
Jag rastade av hundarna lite innan jag gick in...så fick jag ju ha med mig kameran oxå ;) Får passa på medans jag har syrrans kamera här ;)
Tarzan hittade en pinne att bita sönder...
Min fiiina pöjk!
Han ser nästan tjock ut här, hahaha!
Loba släppte jag på åkern, hon fick busa av sig lite.
Ha det gott!
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh bilden på Wilma och Tarzan var ju verkligen Underbar! :-D

2009-08-10 | 13:15:14
URL: http://chouwa.blogg.se/
Postat av: Maria

Du tar alltid sååå fina bilder...Och jag håller med, på andra sidan häcken är bra...:)

2009-08-10 | 13:31:50
URL: http://www.maria-biscroks.blogspot.com
Postat av: Karro

Fina bilder. Skulle du komma imorgon eller på onsdag? Kram Karro

2009-08-10 | 17:23:19
Postat av: Teija

Vilken söt bild på Wilma som läser saga för Loba :)

Kul bilder på Tarzan :)

Och de sista där på Kaxe... och Loba.... Jätte fina!!!

Kramisar

2009-08-10 | 23:20:49
Postat av: Monika

Så fin hon är eran Wilma så jätte rar också..=)Vad kul hon har som får läsa sagor för hundar..ja dom är väl bra lyssnare,kan jag tro..=)=)

Tarzan är väl för goer..ser så tuffer ut på korten ni tar..härlig hund !!!

Dom två andra ...så FIIINA så..

Ha det..Kram från oss.

2009-08-11 | 20:04:33
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Sara

Älskar eran åker, den är verkligen kanon!!!

Vad ska ni göra i helgen? Tänkte fråga om jag kan få fota dej igen? Kanske göra en lite annan sminkning i slutet av fotograferingen, börja naturligt alltså. Har lärt mej lite nytt, och jag får en lite nya prylar till kameran jag skulle vilja testa! =)

Massa Kram

2009-08-12 | 10:30:44
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: