090805

Hejsan!
jag ska jobba natten, så jag sov lite längre...rätt mkt längre idag :P Men det var gött! Blev lite putt när jag såg det fina vädret....men behövde väl sova....
Jag träffade Johan och Emma, vi tog en promenad med tarzan och kaxe.
Emma och kaxe vid en liten bäck.
Johan, fotografen! Får säkert ett par kort sen ;)
Mina två godingar!
Kaxe har svårt att släppa vattnet...är ju så jäkla kul...men vågar man gå i tro?!
Här kanske det var lättare aatt ta sig ner...
Jajjamen!!!! Det gick kanon bra det, hihihi! Nu muttrar säkert matte om hur unket jag luktar IGEN ;)
Lilla tarzan ville iaf inte gå i, redig pojk ;)
Nu är hundarna rätt trötta. Det är varmt för dem, så de ligger och vilar nu. Loba är med Tommy på jobbet idag. Funkar tydligen bra, men det hade jag räknat med ;) Hon är så redig den tjejen!
ha det riktigt gott!
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Sara

För du kan inte alls idag? Det är ju sååå fint väder! Det blev inställt med Carro jag vi skulle kunna komma i kväll! Kram

2009-08-05 | 18:08:55
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Monika

Fina bilder ..jaså lilla Tarzan är en lite fegis i vattnet..ja lite skönt är det nog att ha en liten fegis..för här hos mig .."skitgrisar"..=)=)

Visst ses vi i Askersund..=)..Kram, hoppas du får en bra jobbarnatt..

2009-08-05 | 19:41:40
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Kathi

Hej!

Måste vara härligt att kunna ha hundarna lösa så mycket. Önskar jag kunde släppa Loke lite oftare.

Kram Kathi

2009-08-06 | 23:14:14
Postat av: Veronica+tjejer

Vilka underbara kort, så härligt med barn o hundar. Lycka till i Askersund

Kram

2009-08-08 | 07:00:05
URL: http://www.mhm.se/Veronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: