090804

Hejsan!
Idag har jag haft en skön ledig dag!!! jag och Wilma har städat rent här hemma. Hon torkade rent kylskåpen, redig tjej! ;)
har passat på att tvätta lite oxå. efter allt "jobb" tyckte jag att vi var förtjänta av en härlig fika, så jag bakade en kladdkaka ;) MUMS!!!!
Efter det tog vi på oss ytter kläderna och traskade ut med Loba. Hon fäller något så in i *** just nu. Så jag tänkte ställa Wilma i ett hallonsnår, och själv passa på att borsta tjejen. Men vi hittade inte så mkt hallon idag :( Lite fanns, så Wilma fick i sig ett par iaf ;) Sen gick vi vidare på våran promenad. Loba fick vara mycket lös igen. Hon går då inte långt ifrån mig inte. Knappt att hon håller sig så pass långt borta, så att jag kan få med hela henne på kort. De flesta korten som jag tagit är bara på hennes nos, hihihihi!
Wilma och Loba.
Vägen som vi går på :)
Loba hittade en liten vatten/lerpöl idag oxå. Men jag förstår dem...vatten är roligt!
Och kanske lite gott att doppa tungan i ;)
Efter promenaden tog jag och Wilma det riktigt lugnt en stund. Vi var borta ca 1,5 timme, så jag var lite seg :p
Sen stoppade jag Wilma i badet och shaponerade lilla tarzan. När Wilma badat klart så satte jag henne lite framför teven. Själv skulle jag bara diska lite, för att sätta mig en stund framför den där teven jag med....när jag diskat klart och gick in till vardagsrummet, hittade jag Wilma såhär:
hahaha, min GODING!!!!
Lilla Loba är ju så jäkla söt...varje gång man går förbi henne, så ser hon ut så här:
Jag och kaxe gick samma sväng, fast lite senare. Hittade en så jäkla bra sten som jag satte kaxe på. han var så grymt vacker! satt rak i ryggen och tittade så fint bort mot vägen... Men innan jag hann knäppa ett kort, så såg jag att en husse med tre hundar visst kom gående på vägen. Så jag fick koppla Kaxe :p
Men hittade en annan sten som jag satte honom på ;)
Kaxe gick ner i samma pöl som Loba :p
Ja, det har verkligen vart en HÄRLIG dag! och imorgon blir det då till att åka ut i skogen. HÄRLIGT!
Lite kort från Johan, på Rasmus och Kaxe:
Hihihi, ser ju ut som en björn :p
Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Teija

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGA BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kramis

2009-08-04 | 22:11:59
URL: http://fevites.se
Postat av: Kathi

Hej!

Mysiga bilder, som vanligt :)

Jo, jag tränar gärna Loke på hundmöten. Mer än gärna. Han är helt omvänd, morrar och skäller på alla hundar. Usch. Du har ju gått kursen...hjälp!

Kathi

2009-08-04 | 22:42:31
Postat av: Sara

Åååh så fina! Är så nyfiken på att träffa Loba! Hon ser så gossigt ut liksom! =) Vart ska vi ses på frdag tycker du? Kramar!

2009-08-05 | 09:29:37
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaja men absolut ingen fara,alltid mkt såhär på sommaren, ännu roligare till hästen kanske när mörkret o kylan börjar smyga sig på,kan man ju alltid tröst shoppa lite;)

2009-08-05 | 13:29:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: