090803

Då har jag gått av natten nu då ;) Ledig i två nätter nu :) Igår hade Wilma och Tommy vart hos Nancy och hälsat på. tarzan hade fått vara med och busat med Cora. Det tyckte han säkert var super kul ;)
Jag Hade med mig Gunde till jobbet, natten till igår. Han var super bra att ha med sig! Så snäller så! När karro och Björn kom och hämtade mig för att köra in mig och Gunde till stan, så passade vi på att bjuda på lite grillat...
Jenny och Rasmus var oxå här och hälsade på. Och tittade såklart på nykomlingen ;)
Lilla Loba.
Gunde!
Tog inget kort på Gunde när han var på jobbet. Tänkte göra det, men råkade tappa bort min mobil ett tag...hade visst kanat ur fickan, och hamnat i en boendes rullstol :p Jag lägger min skit ÖVER ALLT!!!!!!
Idag har Kaxe och Loba vart med ut i skogen. Vi hittade kantareller, hallon och blåbär. Så vi blev nöjda ;)
Min snygga kille ;)
Lilla Loba.
frågade Wilma om jag fick ta ett fint kort på henne....Då vände hon sig om och såg ut såhär:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Här står Wilma mitt i hallon riset :)
Kaxe och Loba hittade en HÄRLIG ler-pöl att plaska i!!!!!
sånderbar han ser ut lilla Kaxe! Fick ju nästan lust att krama om honom riktigt ordentligt!
Luktade lika gott som han ser ut ;)
 
Efter detta åkte vi till Johan som idag fyller 24 år. Mormor fyller oxå år idag. Grattis till er båda!
Hundarna fick stanna kvar UTE, vet inte riktigt varför det inte lämpade sig att ta in dem hos Rolf och helene ;)
Rolf, Helene och Inga.
Peter, Björn skulle synas.....Karro och Wilma.
Niklas, martin, Molin och Emma.
hahaha, fick visst inget kort på Johan :( Förlåt!
Den fina, glada tårtan.
Fick med mig en skiva med en massa fina bilder på mina hundar av Johan. Ska lägga upp kort på dem här i morgon. Jag är lite trött nu :p Kom hem vid åtta, natta Wilma, shamponerade två hundar, och bloggat lite. klockan den tickade fort iväg :p Men vad härligt att ha två fina rena sanktisr här hemma nu :D Luktar gött gör de med!
Imorgon är jag LEDIG :D Så då ska jag mysa med min underbara lilla Wilma! Och på Onsdag ska jag, johan, Emma och syrran ut i skogen med hundarna. Tror att Johan kommer att fota lite då ;)
ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Monika

Härligt med grillparty..mumms..!!

Och härliga kort igen på härliga hundar...Skönt nu med ledigt..ha det bra nu..Kraaam.

2009-08-03 | 23:05:38
Postat av: NALLLEHOLMS

HEJ



HAR DU SETT DINA SIDOR HOS OSS???

DU HAR EN SIDA PÅ:

bollnallen.blogg.se

OCH PÅ:

nalleholms.blogg.se



DET VAR ETT TAG SEDAN NU,

DU ÄR VÄLKOMMEN TILLBAKA TILL OSS/MIG.

OM DU EV HAR TAPPAT VÅRA HEMSIDE ADRESSER?

SÅ KOMMER DE HÄR:

www.nalleholms.se

www.bollnallen.se

www.helmerman.se



SÅG HÄRLIGT UT MED GRILLAT,

OCH TÅRTAN SÅG KUL UT.



KRAMIZ! /JENNIE

2009-08-03 | 23:19:16
URL: http://http:/nalleholms.blogg.se
Postat av: Sara

Vilken ren hund! haha! Coco ser likadan ut typ jämt! Fin fina bilder allihop! Som vanligt gums!

Missa inte att kika i min blogg i morgon, ska lägga upp bilder på tatueringen jag gjort! Jag VÅGADE!! jippi!!!

2009-08-03 | 23:25:32
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag vågade!! Så himla häftig känsla! Kommer göra två till snart! Supercoolt! ¨

Vad tror du om onsdag förresten? Kram

2009-08-04 | 08:26:12
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

På söndag så ska jag fota Sandras hundkurs och sen blir det tatuering igen. Onsdag är den dagen jag kan denna veckan eller ev. fredag. Kram

2009-08-04 | 09:24:07
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Japps på fredag bli kanon!

Ta med lite olika kläder då så fixar jag sminket. Vart vill du vara? Kramar!

2009-08-04 | 09:38:49
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Linda

Hörde att det inte blev ngt homeparty, vad synd, men kanske blir ngt framöver istället?

Koden Give kan du utnyttja i min webshop då får du 10%..hoppas den kommer till användning, nu när det inte blev ngt party;)

2009-08-04 | 16:25:11
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: