090801

Hej!
Blir ett kort bloggande idag. jag ska strax iväg och jobba. är hundvakt åt syrran och Björn, så Gunde ska vara med mig på jobbet idag :D
Med hundarna här hemma går allt jätte bra nu! Kaxe lyssnar så jäkla bra på "nej", så när han nu går efter Tarzan är det bara att säga till honom, och sen berömma! Var på han ett tag, men sen igår efter att alla hundar gått promenad så lugnade det ner sig atomatiskt....helt otroligt vad mycket promenader kan lösa ;)
Har fortfarande kompost galler uppe. Kan vara skönt att skärma av lite ibland. Och när vi äter inne i vardagsrummet, där bordet är lågt, och hundarna blir lite mer "ivägen", sätter vi upp gallret en stund. Mina hundar tigger faktiskt lite....rätt diskret måste jag säga. kaxe ligger på golvet och blänger, och tarzan är i soffan....hihihihi. Så sneglar de lite på maten ;) I köket så ligger de båda på golvet och hoppas på att man tappar, hahaha! kaxe vet att man INGET tar utan varsegod. Men det vet inte tarzan. Han är mer en allt-som-är-på-golvet-är-mitt-hund :D Så kaxe kan norpa något ibland när Tarzan är på vaäg att tjuva det som ligger framför hans nos ;) Loba vet jag inte hur hon är än. just nu så är hon lite för sig själv. tar inte för sig så mycket. Men det kan det ju bli ändring på, vem vet ;)
Vi har haft besök av Monika och Morgan, med alla barnen. De kom hit på en fika. Roligt att träffas igen ;) Och om två veckor blir det till att ses en tredje gång inom loppet av en månad. Hahahaha, ibland ska man ses mycket....och ibland dröjer det ett år :p Tycker det är roligare nu då det blir mycket :p Dom är goa!
ha det gott allihopa! Jag ska fixa mig för jobbet.....
Kramen!

Kommentarer
Postat av: Kathi

Hej Camilla! Är ÄNTLIGEN tillbaka i bloggosfären igen. Vi har haft en ganska jobbig tid. Fy f-n för att flytta. Det är hemskt. Vore kul att träffas framöver och bara gå en promenad med hundarna. Loke är jättedum vid hundmöten nu, jag kanske får gå en sån där hundmöteskurs...Han behöver social träning.

Just nu är jag sjuk. Feber och hosta mitt i semstern... vi hörs, kram Kathi

2009-08-02 | 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: