090414

Hej!
Igår hade vi en strålande dag till!!! Vad underbart det är när solen skiner!
Jag borstade av Baron ordentligt igår. Och det behövdes! Borde ta och tvätta och klippa Tarzan oxå, men tror jag ska ta och köpa en ny klippnaskin först. Den är så dålig den vi har, så jag är rädd för att den luggar honom :(
Vi köpte faktiskt varsin glass, och åt den här ute i solen ;)
Sen skulle vi in till stan och ha rallylydnad. Men den blev inställd, så när vi ändå var påväg in mot stan, så tyckte Tommy att han kunde handla lite. Och jag och Kaxe passade på att stadsträna. Inga hundmöten fick vi. Men han var jätte lugn i stan igår. Och bara det är ju toppen, för ju mer han vänjer sig vid bullrig omgivning, desto lugnare blir han, och då går ju säkert även hundmöten bättre...
Kaxe vid plantagen, men det kanske ni listade ut :)
Sen skulle vi sticka iväg och hyra film, "Passaengers" blev det. Jag och Kaxe blev avsläppta en bit hemifrån, så vi fick gå lite mer. 
Filmen som vi hyrde fick jag inte se...jag blev inringd 19.30, de ville jag skulle jobba natt. Så det gjorde jag. Kan lova att jag var trött i morses när jag kom hem, var uppe  05.45 i måndags morses, och fick lägga mig och sova 08 i morses. Hehehe, lite mer än ett dygn där emellan då :P 
Har sovit som en stock, gick upp klockan 16, och ringde jobbet. Jag får jobba en natt till :D TACKAR!!!
Så, nu ska ta det lite lugnt, innan jag drar mig iväg till jobbet.
Ha det riktigt gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ja, här ska jag nu ta ut Cora för att cykla lite, ska fixa en stång till cykeln i morgon. Stadsträning och vara bland folk har faktiskt vår lillSandra fixat med henne, det går toppen.



Men mycket återstår, kramen

2009-04-16 | 22:39:09
URL: http://nancy66.zoomin.se/
Postat av: Monika o Ina och lilla Lucy

Hejsan pejsan...härliga kort som vanligt på era trevliga möten..=)Strålande väder igår och idag svinkallt..ja så är Aprilmånaden..Ni får jobb på cirkus,ni med era balansfärdigheter..ser ju kanon ra ut..=)=)...hahahahahahaa.ni är härliga hela bunten.Kram från oss..extra nospuss till duktiga Kaxe.

2009-04-19 | 13:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: