090412

Hejsan! 
Idag har vi haft en till solig dag :) UNDERBART!
Tommy skulle meka på den nya bilen :P Så jag och Wilma åkte och hälsade på Karro och Björn.
Vi tog med cykeln, och tog en liten tur på vägen. Syrran fick pina på bra för att häng med Wilma ;)
Fina blommor i en kohage....
Vi åt god mat hos syrran och Björn, och fick glass som efterätt.
När vi var mätta och belåtna så tränade vi på att gå balansgång...
Duktigt Wilma!!!
Konståkning kanske vore något för dig Wilma, du blev nog inspererad av moster igår...
Det blev mamma med...så moster fick lära mig idag...
...sen karate grejen....
Jodå, jäklar vad bra det går....
Wilma ÄLSKAR när man snurrar henne...synd bara att en annen oxå blir så grymt yr :P
Sen hämtade syrran lite resår...så hoppade vi Twist. vadå längesen eller!?
Fast här ser det väl mer ut som att jag dansar gammeldans eller något, hahaha!
Lite klurigt, men kul var det!
Wilmas tur att prova :)
Sen Karros tur att va i luften :)
När vi kom hem var Tommy inte riktigt klar med bilen...så han fick ligga under den ett tag till :P
Jag och Kaxe på promenad. 
Kaxe fick hoppa upp på stenar...och här ställde han alla fyra tassar på en stubbe :)
När jag la över kort från mobilen, så fann jag dessa oxå....
Här degar Wilma med trolldeg. Vi gjorde det en dag i veckan.
Våra fiona figurer :)
Baron går inte så många promenader längre. Men när det regnade en dag så tassade vi ut. Gick väl kanske sådär iaf...han är gammal nu....
Min GODING!
Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Kathi

Hoppa twist! Det var längesedan!!! Det gjorde jag för hundra år sedan. Vilka vårkänslor...

Kram Kathi

2009-04-13 | 08:46:13
Postat av: Teija

hej

heheheh..vilka hääääääääärliga bilder från påskhelgen. Ni hittar då alltid på ngt kul. Jätte roligt att titta på dina bilder. Alltid ngt kul på gång. Så fina omgivningar ni befinner er på jämt. Stora härliga åkrar för hundarna att rusa av sig på. Toppen! Och grillat---mums!

Ha de gott resten av påskhelgen.

KRAM Teija & tjejerna.

2009-04-13 | 10:42:10
URL: http://fevites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: