090410 Firar påsk hos mor och Gunnar :)

Vi firade påsk hos mor och Gunnar.
Jag, Wilma och syrran pårlade lite innan maten.
Gunnar och syrran.
Som jag sagt tidigare....det är elakt att ta kort på folk när de äter, elle hur älskling? Ännu elakare är jag ju nu det klart, när jag slänger ut det på bloggen?! Om jag skulle ta och bli snäll någon gång.....nja...vi får se...
Fina blommor på bordet.
Min underbara goding!
Kaxe väntar på att få mummsa i sig köttbullar, korv, skinka och potatisgratäng...
...smaskens!
Matte tar lite "frisk" luft...och passar på att kela lite med Kaxe :)
Wilma fick gå skattjakt efter maten.
Jaha, odlar mormor paket i sitt vaäxthus?!
Vadå...ska jag gå dit bort?
Åh, ett påskägg!
Hmm...vart ska jag nu då?
Det där ser ut som bilden på lappen...
JA! Det var ett paket där i oxå :D
Wilma fick ett kasta-ring-spel.
Ackeber's Ki'ndliness Kaxe!
Min fina kille!
Mera fina blommor!
Jag och mamma....som ville skoja lite med Monica...hon skrev ju i sin blogg på skärtorsdagen att vi skulle ses på blåkulla klockan 17. Så vi undrade vart hon tog vägen :) Sicken humor en har!
Lilla godingen fick ha med sig sin cykel in till stan. Hon cyklade änna från mor och Gunnar till Biltema. En bra bit för denna goding! Men hon tyckte det var SÅ kul!
Kaxe fick oxå folja med, och skötte sig jätte bra i stan!
Efter promenaden så blev det kaffe och bakelse :D
En tröttis!
Mormor och Wilma kastar ringar.
Att ni orkar! Själv vill jag bara päsa nu!
Min fina, goa syrra! Den bästa man kan ha!
Vad är det för något där uppe???
Jaha, Wilma som sitter på morfars huvud :P
Karro visar sina konståknings talanger! Det var längesen som hon åkte, men än kan hon ;)
Sen visar hon klart och tydligt, att hon borde fått en roll i "Karate Kid". Skit snyggt syrran!
Wilma ville oxå prova, men höjde svårighetsgraden lite, och ställde sig på en stubbe. Morfar hjälper knappt till ;)
Sen var det dax för oss att åka hem. mamma fick äntligen en lugn och skön stund ;)
Tack mamma och Gunnar för en jätte fin dag! Och tack syrran för alla fina bilder, och för att jag fick ta ett par kort ;)
Sänder en hälsning till Björn med, krya på dig!
Nu ska jag och Tommy se höstlegender. Det var längesen man såg! Går på Tv 4 film klockan noi, för den som vill se ;)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monika o Ina och lilla Lucy

HAHAHAHAHAHAHA,,,Tack för det underbara kortet jag fick på mailen...ja jag vet att jag missade tiden..vart ngt fel på kvastuslingen..nåt med borsten,,gick inte att styra mot blåkulla..blir en ny kvast nästa år..=)Ni goa ,härliga vänner..Har kikat på era träffar,härligt att få se er "leka "underbara hundar som leker ihop så bra..bara toppenmänniskor.Många kramar och en trevlig fortsättning på påskhelgen på er alla..Hälsa din mor.=)=)

2009-04-11 | 23:09:30
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Alexandra

HAHHAHAHAH helt sanslöst va ni verkar ha kul jämt =) skojsiga kort. Här har påsken vart lugn och stilla...sköööönt. Kram

2009-04-12 | 20:00:33
Postat av: Yvonne

DET ÄR EN FRÖJD ATT GÅ IN PÅ ERAN BLOGG, ALLA FINA BILDER, SOM MAN SITTER OCH SMÅ FNISSAR ÅT.

HÄR HAR PÅSKEN VARIT LUGN OCH SKÖN I DET FINA VÄDRET.

MÅ SÅ GOTT O VAR RÄDDA OM ER

MASSOR MED KRAMIZAR FRÅN OSS PÅ VENA



GE ÄVEN LILL PRINSSESAN WILMA ETT FÅNG MED KRAMAR FRÅN OSS

2009-04-12 | 21:32:08
URL: http://www.ackebers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: