090407

Hejsan!
Igår låg jag visst en dag efter enligt almenackan...men,men...ibland blir det fel ;)
Idag har vi haft SOL! Åh, så underbart!!! Ledig med Wilma och hundarna, ännu bättre ;)
Lilla tarzan är så söt, han hänger på Baron överallt!
Inne...
Ute...
Tarzans trygghet!
Lilla Wilma, som lär sig kasta frisbee, gick rätt bra!
katten Missan njuter av solstrålarna...
Vi tolv tiden så gick jag, Wilma och tarzan ut på promenad. Vi gick till stockamotrollet...och ja, här är han! ;)
Nej, det var ju Johan! Ja,ja...han ser ju ut som ett litet troll den där så...
Här springer Johan över åkern...han blir jagad av monstret Wilma...fast hon syns inte på bild...
Jag vet inte vem som ser mest ut som monster...men här klättrar Wilma upp för backen...
och här är den "stackarn" som hon jagar...men så som Johan ser ut, så lär väl inte Wilma komma nära, hahahaha!
En stund efter att vi kommit hem...såg jag och Johan ut såhär:
Jag i lite halv skägg....
Och Johan som Tarzan....sa konstnären...
Vem som målat? Ja, det listade ni väl kanske ut ;) Lite hjälp fick hon dock :P
Jag och Wilma har njutit MASSOR av solen! Här sitter faktiskt jag och gottar mig lite i en stol, medans Wilma bakar sandkakor.
Sen hoppade jag och Wilma hage, och gick balansgång på en bräda :) Hon sysselsätter mamma bra, lilla gumman! Åh, vad jag älskar att vara hemma med henne!!!!
Kaxe låg i hundgården och kikade på oss :)
Ser så go ut när han ligger där med tassarna i kors :)
(Vill bara påpeka att hundgården är större än så här, han har mkt skugga att vara på oxå, och ett kryp in när han är i hundgården! Så ingen tror att Kaxe bara går på detta lilla utrymmet, mitt i sola när han är där inne :P)
När Tommy kom hem så traskade jag och Kaxe iväg på en promenad. Men ingen träning ;)
Bengtssons hagar gillar vi ;) Där kan man springa lös...
...och hoppa upp på stenar....
...och busa med pinnar :)
Försökte ta ett kort underifrån på Kaxe, fast utan fladdrande läppar denna gång, blev ganska fint...
Lite roliga kort tycker jag ;)
PUSSGURKA!
Min lilla goding!
Wilma har lekt lite med grannen Märta idag oxå. Kul för henne att ha en kompis här. I kväll så var Wilma JÄTTE trött, så jag tror och hoppas att hon sover gott i natt. Det tar på krafterna att vara ute så mkt.
Jag och Tommy har tagit det riktigt lugnt i kväll. Slappat lite framför teven, kollat på CSI och Ballar av stål. Man behöver inte vara orolig för att man ska få ha hela soffan för sig själv, få gott om plats, och kunna sträcka ut sig. Här hemma kör vi med: Finns det hjärterum, så finns det stjärterum, hihihi!
Tarzan fisen, matte och Kaxe :)
I morgon hoppas jag att vädret blir bra...mulet sa Tommy att det skulle vara :( Men kanske blir gött iaf ;)
Ha det så gott!
Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: