090407

Hej! Nej, nu vet jag inte hur jag har det med dagarna, hahahaha! Men idag, Tisdag, så ska det nog vara den 7/4 va? hahahahaha, jag har vart ledig på tok för mycket!!!!!
Wilma och Missan myste på morgonen :)
Sen knatade jag och Wilma ut på en promenad. Skulle bara bli en liten, men vi blev borta en och en helv timme ;)
Lilla Tarzan var nyfiken på något ute på åkern...men vill ju inte bli smutsig om tassarna...hmm, livet är hårt ibland :P
Min goa tjej!
Jag och Wilma gjorde så fina sandslott när vi kom hem :)
När vi satt där och pysslade, så kom grannbarnen Märta och samuel över. De ville oxå vara med att göra sandslott. Sen blev det hoppa hage och boll kastning oxå.
Wilma, Kaxe och jag sitter och väntar på att Jenny ska komma.
Tillslut så var hon och rasmus här, så då knatade vi ut på en promenix.
Tjenare Rasmus, vill du leka?
Jasså, inte?! Nehe...då busar väl jag av mig själv då....TJOHOO! Här kommer Kaxe: super hunden farandes!
Jenny....min tok till kusin!
Och här står min sambo...ja, han är nog en liten tok den med....
Ha det gott! 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kathi

Hej!

Ni verkar ha kul där ute vid bygdegården! Jovisst, kan du skriva Kathi och Loke, gör inget. Men hela namnet är ju onödigt :)

Kramar Kathi

2009-04-08 | 08:57:01
Postat av: Kathi

Hej! Ni verkar ha kul därute vid bygdegården!

Jovisst kan du skriva Kathi och Loke - gör inget :) Men hela namnet behöver man ju inte lägga ut.

Kram Kathi

2009-04-08 | 08:59:06
Postat av: Yvonne

Hej på er.

Ja, det var ett ordenligt skutt Kaxe gör, men det är ju vid dessa tillfällen man ska kameran redo.

Må så gott Vi saknar er oxå.

Kramizar till hela gänget

Venagänget

2009-04-08 | 09:18:25
URL: http://www.ackebers.se
Postat av: Alexandra

AHAHHAHAAH härlig blogg som vanligt =) är oxå dålig på att lämna tryck men kikar ofta =) kram

2009-04-08 | 11:05:08
Postat av: Teija

GLAD PÅSK :)

önskar Teija & Co.

2009-04-09 | 10:20:13
Postat av: Monika o Ina och lilla Lucy

Hejsan Camilla med fam.

Tack för alla trevliga inlägg du ger i min dagbok..Nu har jag kikat på din..och säger detsamma ..härliga familj,som har dt så trevligt ihop..En eloge till duktiga Kaxe..vilken superhund va..=tror dt blir en valpkurs här med busen lucy..=)=)så hon blir precis lika duktig som Kaxe..vore väl bra.Ha det så bra resten av påskhelgen..vi höres..Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: