090402

Hej, Hej!
Lika underbart väder idag!!! Härligt så!!! Jag har vart hemma...blir inte mycket jobb för mig nu :( Men man får se det braiga...jag får ju njuta av att vara med familjen, hundarna och njuta av solen :P
Jag och Wilma har spelat en del idag då...
Vi började med golf :D
Kom igen nu Wilma! Du klarar det!
YES, YES, YES!!!!!
Jäklar vad jag är bra!!!!!
Jag städade upp lite utanför. Sopade, och plockade... Wilma tyckte att min lövkorg var rätt rolig...
Sen kastade vi boll-dart....inte lätt alla gånger att nå bollarna som man kastar upp... men skam den som ger sig....för man kan ju själv va! ;)
Tarzan satt och hejade på....ja, han ville ju såklart att vi skulle missa tavlan...så att han fick jaga tennisbollarna ;)
En lövkorg kan man ha till många saker...här kastar vi golfbollar i den...
Lite fotboll spalade vi oxå, så det har vart en riktig boll-dag idag :P
Jag har tagit det rätt lugnt med hundarna idag. Tarzan har fått springa så det räcker och blir över. Han har ju jagat bollar, kutat över åkern ett X antal gånger, latat sig i solen, och myst med Wilmis. 
Baron och Kaxe har vart ute hela dagen. Baron har bara strosat i trädgården, och Kaxe gick jag en kvällsrunda med vid åtta. Så jag har vart lite på latsidan idag, men jag har haft så jäkla ont i ischias, satan vad det värker! Har haft det en liten tid, och mor min ville massera mig, en dag för ett tag sen. Men hur gött är det när det gör så jäkla ont?! Men nu ångrar jag mig lite :P Kanske hjälper lite iaf....
Så sover jag dåligt nu, kanske kan bero på att jag har ont...men iaf, inget kul. Och jag tror att det är pga sömnbristen som jag är så yr. Blir jätte yr emellan åt, och känner mig då även lite illamående. Och det spelar ingen roll om jag sitter, står eller går, yrseln den kommer och går iaf :( 
Äsh, vad jag klagar! Lite bra är det ju allt oxå :) Tur att vi köpte en massa bollspel till Wilma. För stå och kasta boll, det orkar man med, och kul är det.
Jag tycker att det ska bli jätte kul sen när Wilma kan hoppa hopprep, och twist och rocka rockring :) Roligt att jag får vara bar igen :) Vissa mognar uppenbarligen ALDRIG :P
Nu ska jag lägga mig i sängen och kika klart på "En riddares historia". Var så längesen som jag såg den, så jag kommer inte ihåg hur den slutar :)
Avslutar med ett kort som jag tog när jag och kaxe var ute....
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp det finns kvar! Skriv tillbaka om du vill ha det så mailar jag till dej sen

=)

2009-04-03 | 06:53:38
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Karro

Härliga bilder det där. Var ute o gick med Gunde efter jag jobbat o sen var vi i trädgården hela eftermiddagen. Syns på lördag. Ha det så bra. Kramar Karro

2009-04-03 | 07:04:30
Postat av: Alexandra

ÅÅÅÅ en riddares historia :P han va ju så snygg...får jag komma å kika hahahhaha. Ja men visst är det så. Jag ska jobba HELA sommaren, har bara lagt in om ledigt till Ransäter utst å sen blir det ngn inoff å inte så mkt mer =) möjligen Askersund OM man är ledig. Arbete får komma först i dessa tider å nöje sedan. Lägger nog planer på hyllan ett tag ;) å e bara vanlig hundägare. man måste hinna med det man har och sig själv oxå. Kram

2009-04-03 | 07:33:58
Postat av: Monika o Ina och lilla Lucy

Säger som du..kul att få vara barn,barnslig ibland..det måste man få vara tycker jag..hinner nog att bli gammal och inget orka..hahahahahahaha..jag är nart där så jag får vara jättebarnslig nu..hihihihi.Jobbar sommaren också..har ju semester nu..men jag är ju ledig mycket på schemat ändå.Ser att Askersund är nämt av Alexandra ,hoppas hon och du kommer för jag kommer med mina ..ställa ut lilla Lucy.

Ja nu var detju din blogg som skulle skrivas om..hahahaaha..Visst är dte härligt att bara få vara iträdgården nu..och slöa och jobba lite .ser kul ut med golfen där,kasta bollar på varandra..hahahha..jag menar i korgen..härliga Wilma,se så glad ut jämt..Här har jag jämt mer heller mindre ont av denna förbaskade Ischias ,ett riktigt elände är det..Du får nog kolla din yrsel,kan ha många faktorer bakom..så sök för det..(järnbrist,kanske.).Ha en underbar dag med dina fina hundar och Wilma,.jättekram från oss..=)

2009-04-03 | 09:42:42
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Teija

Hej :)

Ser att ni också fått vår nu. Så gott! Härligt att vara ute när solen skiner på en :)

Eran lilla Wilma ser så go o snäll ut. Lite "busig" kanske :)) Gott för henne att få ha sin mamma hemma..?



Ischias är inget kul alls!! Jag brukar också få det ett par ggr/år. Bara att bita ihop??! Tycker som Monika, kolla upp yrseln! Kan ju vara så enkelt som järnbrist.



Trevlig helg till er alla.

Kram Teija

2009-04-03 | 10:18:24
Postat av: Nancy66

Ja, det är underbart med barn då man får vara barn igen, håller med. :-)

Härliga foton. Här har vi varit ute hela dagen, sååå underbart. Ha en fin fredagkväll, kramen och hälsa alla,

2009-04-03 | 20:25:53
URL: http://nancy66.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: