090401

Hejsan!
Nu har jag en massa kort att lägga in ;)
I måndags följde jag och Wilma med Karro till mormor.
Här sitter Wilma och väntar på pannkakor :)
Efter maten, städade vi. Här står mormor och Wilma och dammar.
Att mysa med tarzan kan ju faktiskt vara roligare än att städa ;)
Min lilla buse!
Mormors katt Gusten, åh, vad jag gillar honom! Han är så envis och en äkta retsticka!
Igår när jag och Wilma var ute, så såg vi våran första tussilago :D Åh, så roligt det är med vårtecken!
En bit längre bort såg vi vide :)
Wilma sa sen: Titta mamma, jag hittade fler vår tecken....Tarzan har ett på sig... 
Och visst hade hon lite rätt....för man kan ju säga att han bär ett vår täcke, hihihihi!
Min riktiga lilla GODING!!!
Idag har det ju vart helt UNDERBART väder!!! Har vart ute HELA dagen lång...nästan. Från 10 till 20 iaf ;)
Vi satt och åt lite smörgås ute idag, vad mysigt!
Tarzan han ligger och solar sig...där han brukar: På Baron :)
Sen åkte vi till Hjo och köpte oss glass. Vad härligt!!!
Lilla Tarzan var med oss dit. Han tyckte fåglarna var jätte roliga att kika på!
När vi kom hem tog jag på Lollo Tarzans sele, så hon fick vara ute lite. Ska ta ut Eliona i morgon om det är fint väder igen. Lollo tyckte det var jätte skoj att få skutta runt i koppel :)
Min lilla Wilma uppe i trädet :)
Jag, Tommy och Wilma åkte in och köpte två ute spel till Wilma. Hon har så dåligt med sånt.
Så när vi kom hem blev det till att spela golf ;)
Det gick skit bra, hahahahaha! Den enda som fick golbollen att hamna i hålet, var Wilma. Bra gjort tjejen!!!!
Sen försökte jag träna på att ställa Kaxe. Och vad jag kan! HAHAHAHAHA! Det är ju SKIT svårt ju!!!!!
Här står han nog för tätt i fram...eller är det för brett i bak?! Öh????
Ett till...
Så ett när Tommy hjälper mig att fota...så jag kan få upp huvudet lite....men det är svårt!
Men här ser det inte ut som att jag fick han rak i kroppen....ser ut som en banan tror jag....
Säger ju att det är svårt! 
Vi övade lite lydnad ist! Det går bättre, hihihi!
Efter lydnaden gick jag och Kaxe en liten promenad, och lekte med en boll. Det tyckte han var TOPPEN! Jag kan ju inte bara träna, träna, träna! Det blir ju så vansinnigt tråkigt för han. Så idag har vi rävat lite oxå ;)
jag och Tommy satt ute en stund och njöt av de sissta solstrålarna. 
Kaxe myser när husse kliar örat!
Kaxe fick den roliga lilla bollen igen :D
Här sitter jag och väntar på att få tillbaka bollen, som någon snott!!!
Men TITTA! Där är den ju!!!
Nu har alla vovvar fått mat och nytt vatten. Alla verkar trötta. tarzan har sprungit ute nästan hela dagen. Baron har sovit i gräset, men ändå vart ute mycket. Och kax har busat en del ;)
Det ska bli roligt i morgon, om vädret blir fint. Jag och Wilma kommer träna och bli kanon bra på golf, hahaha! Så köpte vi dart, typ. fast med bollar som fastnar på tavlan, så det blir lätt för wilma....och för mig ;) 
 Ha dett gött!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Monika o Ina och lilla Lucy

Ååååå vad gott med pannkakor och sylt o grädde till ,smaskens..!!Duktiga du och Kaxe på era kurser..vad roligt det är,när det bara flyter på..=)Vi var också ute igår hela dagen..man blir så där gott trött både jag och hundarna.här..Inte sålätt att ställa ,,men jag tycker dte ser bra ut härifrån..hahahahahaha ,jo sant!!..massor av kramisar från oss..

2009-04-02 | 14:31:24
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Alexandra

Vilka härliga åkrar ni har runt er :P sådär bor då INTE jag hahahha å så undrar folk varför jag inte har större kennel ;) du kommer förstå den dagen du kanske kommer på visit. Men men det är mitt hus å hundarna bor ju inne å får komma till skogen,sjön och promenera på grusvägar, rusa av sig på åkrar samt traska i stan så inte går det ngn nöd på dom, fast huset kunde stå bättre till. Vill bo lååååååååååångt in i skogen men utan körkort så bor man idealiskt =) Se där ja han kan ju stå Kaxe ;) du ska se mina kort du Camilla hahahhah...jag visar bara dom bästa vet du. Man ska ställa framför en spegel så ser man har jag hört...jag e lika kass ändå hahahhaha. Träna på så kanske vi syns i ngn ring. Kram från oss

2009-04-02 | 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: