Lördagmorgon!

Idag gick jag och Wilma upp 05.20. Jag hörde på en reklam att filmen Tingeling skulle gå halv sex idag, så jag tyckte att vi skulle gå upp och mysa framför teven lite på morgonen....men ingen Tingeling gick, den börjar nämligen halv sex i kväll!!!! Attans!!! Men,men, gött att komma upp i tid ändå :)
Jag har jobbat två nätter, så då har jag sovit hos mor min.
Jenny var här i Onsdags och hjälpte mig klippa klorna på kaninerna. Tack Jenny! Passa på att fika lite oxå!
Kusinen!


Wilma och Tommy.


Det är en fördel att vara så stor! Då kommer man upp där alla godsaker finns :) Lollo!


Eliona...lite osäkrare tjej.


Lollo och Eliona!


Jenny med Eliona i knät, nu är klorna korta igen :)


Wilma visar alla leksaker för Jenny.


Tarzan ville oxå vara med...


En nybadad stackare!





Liten rackarns sötis!!!


Lite bus måste man ju ha me :)


Hehe! Jag fick den!!!!!!!!!!



Kaxe och jag har tränat lydnad. Gjorde en godisruta som avslutning..
Sniff,sniff...vart är korvbitarna????


Mmmm! Gottigt det här!!


Jag har lämnat in min första uppgift i skolan. Läste om vårdens historia. och jag fick MVG!!! För första gången i mitt liv tror jag ;) Då blev jag så glad så :D
Hoppas att ni har det bra allihopa! Kram!

Kommentarer
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Godmorgon..,Grattis till MVG..stolt får du vara.!!Jaså det är att vakna tidigt..:))synd att programmet ni ville se inte var förrän i kväll..Kaxe är så fin..och Tarzan är en sötis..:)Önskar er alla en trevlig och vacker hösthelg.KRAAAM.

2008-10-18 | 08:25:48
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: