En tur till skogen!

Idag tog vi med oss hundarna, Wilma och Grannen Märta till skogen. Vi gick samma runda som förra helgen då vi släppte Bosse fri. Jag tucker om den skogen. Den är mysig och lagom lång promenadsträcka :)
Kaxe har just klivit ut ur bilen, och är SÅ glad!


Kaxe och lilla Tarzan på bushumör. Tarzan vill helst vara för sig själv i skogen. Han känner väl sig väldigt jagad när han har den där klumpen efter sig kan jag tro :p


Jaha...vad ska man hitta på nu då???


äsh! jag jagar väl Tarzan fisen en stund till då :)


Men hallå! Vänta på mig! vart är ni påväg???


Jaha, skulle vi in där? Med öronen farandes åt alla håll och kanter så kommer han rätt igen Baronen :)


Äntligen får jag gå här och strosa utan att ha en sån där stor, grymt klumpig och dreglandes hund efter mig!


De två små vännerna! Märta är så redig och hjälper Wilma om det behövs!


Nu tror jag de ska fika, så jag passar på att vila lite :)


Mysigt så!


Två busiga tjejer! Det ser ut som vi suttit där till natten :) Men det är blixten å wilmas reflex som gör att korten blir lite mörka :)


Kaxe på nya äventyr :) Vad ska man hitta på tro....


...busa lite med baron kanske...


...fast han får jag ju bara "stryk" av, tror jag ger mig på Tarzan igen :)


Jag tyckte faktiskt nästan lite synd om tarzan ett tag. han går och strosar själv, letar efter små pinnar att tugga på. Så kommer Baron och snor ena pinnen, och sen kommer Kaxe och snor den andra. Tarzan blir skit arg, och minen han ger är " Nu får ni väl ändå ta och ge er! Skogen är ju full av pinnar! Hitta era egna!!!" Och inte en enda reaktion får han av de andra när han visar upp varenda liten tand som finns i munnen på han. De brur sig inte det minsta....

Wilma busen fastnade i en pinne :)


Backe upp och backe ner :)


Sen kom vi till det berömda vattenhålet. Tarzan och Baron vill ta det lugnt, det är dumt att bli smutsig! Men Kaxe han bara öser sig i !







Kommentarer
Postat av: Monika ,Buster och Ina

Hej..hhahahaahahha,vilka härliga bilder på goa och roliga hundar..stackars lilla Tarzan,får Inte vara ifred alls med sina pinnar.Kaninerna ni har är ju jättefina..vilka långa öron :)vi har också vart i skogen idag,..kommer bilder imöra..ha det gott i kommande vecka..KRAAAAAM..

2008-10-13 | 00:08:36
URL: http://extraedition.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: